جزییات و شرایط خرید بیمه سربازی

تور لحظه آخری-کاماپرس

جزییات و شرایط خرید بیمه سربازی اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، برای تبدیل بیمه سربازی به سابقه کار چند شرط وجود دارد. در این راستا، بر اساس قانون، افرادی که پیش از سال ۱۳۸۳ دوره خدمت‌ خود را گذرانده‌ و قبل از آن شغلی داشته‌اند که برای آنها بیمه رد شده‌، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارند. برای این دسته از افراد، دوره سربازی در ادامه سال‌های شغلی‌ و سابقه کاری در نظر گرفته شده و تنها باید با مراجعه به سایت تامین اجتماعی فرم درخواست خود را پر کنند.

بیشتر بخوانید:

مراحل ثبت درخواست بیمه سربازی

متقاضیان برای ثبت درخواست خرید بیمه سربازی می‌توانند به سایت تامین اجتماعی مراجعه کنند. این سایت به غیر از امور غیر حضوری تامین اجتماعی مثل دریافت فیش تامین اجتماعی، سایت خرید بیمه سربازی نیز محسوب می‌شود.

برای این کار باید اول در سایت ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز ورود را یادداشت کنید. بعد از آن مراحل مختلف ثبت درخواست برای بیمه سربازی را از طریق همین سایت و به صورت غیر حضوری طی می‌شود.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است برخی درخواست خرید بیمه سربازی را نزدیک به موعد بازنشستگی ارائه می‌کنند تا بتوانند این دوران را زودتر آغاز کنند، اما باتوجه به متغیر بودن قوانین سازمان تامین اجتماعی، بهتر است هرچه سریعتر این کار انجام شود.

همچنین افرادی که بعد از سال ۸۳ دوره خدمات سربازی خود را طی کرده‌ و مشمول قانون جدید بیمه سربازی می‌شوند، باید هزینه خرید را بپردازند. برای این دسته از افراد، هزینه بر اساس فرمول ۷ درصدی محاسبه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان تامین اجتماعی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز