شرایط دریافت وام یک میلیاردی تومانی بانک پارسیان + مبلغ اقساط

وام 1 میلیارد تومانی بانک پارسیان که در قالب طرح «نوید» ارائه می‌شود به آن دسته افرادی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک پارسیان که به دریافت وام 1 میلیاردی این مجموعه تمایل دارند باید بدانند که برای دریافت این تسهیلات سپرده آن‌ها مسدود خواهد شد. سود این طرح تسهیلاتی طبق سود سپرده و مدت زمان بازپرداخت تعیین شده و 12، 18 یا 23 درصد است. طی مدت مسدودی سپرده و بازپرداخت این تسهیلات به اصل پول مشتریان سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد.

مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات با توجه به سود سپرده و درصد وام متغیر است و بین 12، 24، 36، 48 یا 60 ماه خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

لازم به ذکر است که امکان دریافت این وام در قالب کارت اعتباری وجود دارد. منتهی سقف این وام در قالب کارت اعتباری 300 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ اصلی وام، نرخ سود 23 درصدی و زمان بازپرداخت 60 ماهه، میزان هر قسط 28 میلیون و 190 هزار و 471 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات 691 میلیون و 428 هزار و 265 تومان بود و جمع رقم وام و سود آن به 1 میلیارد و 691 میلیون و 488 هزار و 265 تومان می‌رسد.

وام طرح نوید پارسیان به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام یک میلیاردی تومانی بانک پارسیان + مبلغ اقساط

  1. وحید گفته:

    حالم داره از این زندگی به هم میخوره وام در اصل باید مال کسی باشه که توان جمع کردن پول زیاد رو نداره ،کسی که می‌تونه نزدیک به ۳۰ میلیون قسط بده وام واسه چیشه؟ من با حقوق ۸ میلیون یه جوان بالای ۳۰ سال باید چه کار کنم ؟ همه چی شده آرزو برامون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز