جزئیات پرداخت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بانک توسعه تعاون

افرادی که از بانک توسعه تعاون حقوق خود را دریافت می‌کنند، امکان درخواست وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن را از این مجموعه دارند. منتهی طبق قانون پرداخت وام بدون ضامن، باید رتبه اعتباری این اشخاص مناسب باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مستمری بگیران از بانک توسعه صادرات، بعد از سپری کردن فرآیند اعتبارسنجی و در صورت داشتن رتبه اعتباری مناسب، امکان دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی را خواهند داشت. منتهی رتبه اعتباری افراد متقاضی این تسهیلات باید در محدوده آ یا بی یا سی باشد. افراد حقوق بگیر از بانک توسعه تعاون، امکان درخواست برای دریافت وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی را هم دارند. طبق اطلاعات قبلی، ارائه فیش حقوقی هم  برای این نوع وام لازم است. چون این نوع تسهیلات بدون ضامن پرداخت می‌شود، حقوق فرد وام گیرنده باید امکان پوشش مبلغ اقساط وام را داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

متقاضیان واجد شرایط باید در یکی از شعب بانک توسعه تعاون، سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این افراد باید یک میلیون و 100 هزار تومان بابت اعتبارسنجی و تشکیل پرونده به بانک بپردازند. سود تعیین شده برای این دسته تسهیلات 18 درصد است. وام گیرندگان این امکان را دارند تا طی 48 ماه اقساط وام مذکور را پرداخت کنند. مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی بدون ضامن متفاوت بوده و 36 ماه اعلام شده است.

میزان اقساط وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بانک توسعه تعاون

اگر فردی وام 100 میلیون تومانی را با سود و مدت زمان بازپرداخت ذکر شده دریافت کند، باید ماهیانه 2 میلیون  و937 هزار و 500 تومان قسط بپردازد. کل سود وام 100 میلیون تومانی 40 میلیون و 999 هزار و 998 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 141 میلیون و 49 هزار و 998 تومان است.

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز