جزئیات وام 500 میلیون تومانی بانک سامان

افرادی که قصد تعمیر مسکن خود را دارند اما با کمبود نقدینگی مواجه هستند، می‌توانند از وام 500 میلیون تومانی «تعمیر مسکن» بانک سامان استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، این وام 500 میلیونی بانک سامان به افرادی تعلق خواهد گرفت که در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت لازم برای این وام سند ملک است که باید به نام متقاضی یا همسر وی باشد. اعتبارسنجی متقاضیان این تسهیلات از طریق فیش حقوقی و گردش حساب برای پرداخت اقساط انجام می‌شود. سن ملک مورد نظر باید زیر 25 سال باشد. متقاضیان باید فاکتورهای خرید مصالح و دیگر اطلاعات مورد نیاز را به بانک ارائه دهند. ضمنا متقاضیان قبلا نباید از این وام بانک سامان استفاده کرده باشند. به علاوه نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی نیز شرط دیگر پرداخت این تسهیلات است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

لازم به ذکر است متقاضیان باید سه تا شش ماه گردش حساب لازم را ایجاد کنند. بعد از پرداخت وام 25 درصد مبلغ آن نزد بانک مسدود خواهد شد. سود این تسهیلات 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه است.

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان و کل سود تسهیلات 276 میلیون و 802 هزار و 823 تومان خواهد بود.

بانک سامان و نمونه خدمات و دستاوردهای آن

بانک سامان از شهریورماه سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات اعتباری، امانی، الکترونیک و سرمایه گذاری و دیگر خدمت‌های پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه داده است.

کسب تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سال 1395، ستاره کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 1394، گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 1393 و … از جمله دستاوردهای بانک سامان در سال‌های فعالیت آن است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جزئیات وام 500 میلیون تومانی بانک سامان

  1. زرشک گفته:

    از ۵۰۰ میلیون در واقع ۳۷۵میلیون وام میدن وقتی۲۵% مسدود بشه بعد باید ۷۶۵میلیون پس بدید در نهایت ۱۲۵میلیون پنج سال دیگه ازاد میشه که دوزار ارزش نداره حساب کردم حدودا وامه ۳۳%در میاد

  2. بهروز گفته:

    البته دو تا ۳ درصد بابت چیزای من درآوردی به اسم نمیدونم چی چی ریسک و غیره میگیرن که 18% تبدیل میشه به 24%.البته هزینه کارشناسی و بیمه و تمبر و غیره هم بهش اضافه کنید و اینکه 6 ماه پول تو بانکشون گذاشتید و 25% وام مسدود میشه.یعنی 375میلیون میگیرید ولی قسط 500 میلیون رو از شما میگیرن
    این یه بانکداری اسلامی “بدون ربا” است

  3. محسن براتی گفته:

    بانک ها با هم خیلی فرقی ندارند؟تفاوت اصلی بانک ها در بازپرداخت است که بانک مسکن تا بیست سال هم مردم را می چزاند ؟یعنی هرچقدر شما قسط بدی میشه سود وام و هروقت بخواهی تسویه کنی باید کل مبلغ دریاتی را ممتعاقبا پرداخت کنی ؟البته در طی 10 سال هم سود پپرداختی 18 درصدی شما میشود دوبرابر مبلغ وام +مبلغغ پرداختی بایت قیمت اوراق که برای هر ورقه 500 هزار شما باید 100 هزار تومن پرداخت کنید ؟حالا چگونه طی 10 سال قیمت اوراق از 50 هزار تومن رسیده به 100 هزار تومن باید فیثاغورث تشریف بیاورند واین فرمول های بانک مسکن را حل کنند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز