جزئیات وام 50 میلیون تومانی بانک آینده

لست سکند

اشخاصی که مشتری بانک آینده هستند و برای خرید کالاهای مصرفی کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 50 میلیون تومانی طرح «آینده داران» این مجموعه استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی امکان درخواست وام 50 میلیون تومانی بانک آینده را دارند که در یکی از شعب این مجموعه حساب بلندمدت داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات بسته به مدت زمان پرداخت اقساط آن تغییر می‌کند. در صورتی که بازپرداخت شش ماهه باشد، سود وام 7 درصد و برای پرداخت اقساط 12 ماهه، سود 18 درصد اعلام شده است. ضمانت اصلی این تسهیلات مسدودی سپرده است و تا زمان تسویه کامل وام سپرده مسدود خواهد ماند. لازم به ذکر است افراد با این تسهیلات تنها امکان خرید از ایران مال را دارند و تنها تا 60 روز بعد از دریافت این وام می‌توانند از مرکز خرید مذکور، خریدهای خود را انجام دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 584 هزار تومان است. کل سود تسهیلات 5 میلیون و 7 هزار و 996 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 55 میلیون و 65 هزار و 996 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بانک آینده و برخی از اقدامات اجتماعی آن

بانک آینده یکی از بانک‌های تازه تاسیس خصوصی کشور است که اکنون با 275 شعبه در سراسر کشور به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه در قالب خدمات بانکی، بانکداری شرکتی، اختصاصی و الکترونیکی به مشتریان واجد شرایط خود خدمات ارائه می‌دهد.

این مجموعه در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود تاکنون حمایت مالی از چهارمین جشنواره کشوری نوجوانان خوارزمی، کمک مالی به زلزله زدگان غرب کشور و ارسال بسته‌های لوازم تحربر برای دانش آموزان این منطقه در سال 96 و … را داشته است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز