جزئیات وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه + مبلغ اقساط

آن دسته از مشتریان بانک سپه که حساب متصل به دستگاه‌های پایانه فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی دارند، می‌توانند برای وام 5 میلیارد تومانی طرح «کاراسان» این مجموعه درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان واجد شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری یا کوتاه مدت داشته باشند. ضمنا متقاضیان در شرایطی امکان درخواست برای این تسهیلات را دارند که دو ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان سپری شده باشد. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و ضمانت اصلی برای آن اعتبار شغلی و ضامن هم صنف دارای جواز کسب است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 18 میلیون و 761 هزار و 978 تومان است. کل سود تسهیلات، 1 میلیارد و 507 میلیون و 431 هزار و 196 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 6 میلیارد و 507 میلیون و 531 هزار و 196 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

توضیحاتی درباره وام های پرداختی بانک سپه در سال جاری

بانک سپه از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب انواع طرح‌ها و عقود بانکی، تسهیلات زیادی پرداخت کرده است. طبق آخرین گزارش روابط عمومی بانک سپه، این مجموعه در آذرماه سال جاری بالغ بر 83 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف پرداخت کرد. این تسهیلات بیشتر به بخش کمک ودیعه مسکن، قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض الحسنه خود اشتغالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی مربوط می‌شد.

این مجموعه همواره به تامین مالی طرح‌های بزرگ صنعتی هم توجه دارد. اخیرا سه طرح بزرگ صنعتی کارخانه کویر تایر که با حمایت این مجموعه تامین مالی شده‌اند، در چرخه تولید قرار گرفتند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز