جزئیات وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

بانک کشاورزی به مشتریان واجد شرایط خود در قالب طرح «باران» وام 100 میلیون تومانی اعطا می‌کند. این تسهیلات به دارندگان سپرده جاری تعلق می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک کشاورزی برای دریافت این وام باید حداقل 5 میلیون تومان سپرده گذاری کنند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام حداقل 2 ماه است. متقاضیان این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ سود این طرح براساس انتخاب مشتریان تغییر می‌کند. اما حداکثر سود این تسهیلات 18 درصد و سقف مدت زمان بازپرداخت آن 24 ماه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود این وام 12 میلیون و 976 هزار و 333 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 112 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

آریاک سفر

آخرین تسهیلات حمایتی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی از سال 1312 به منظور حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از ماموریت‌های این بانک تامین مالی بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن به عنوان قسمت مولد اقتصاد است. هم اکنون بانک کشاورزی هزار و 817 شعبه و 50 واحد ارائه خدمات ارزی و بین المللی دارد.

آخرین اقدام بانک کشاورزی در خصوص حمایت از بخش کشاورزی، اعطای تسهیلات به واحد پرورش قارچ خوراکی رنجبرکهن بود. ظرفیت این واحد 200 تن در سال است و چند روز گذشته در روستای قاسم آباد به بهره برداری رسید. کل سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این طرح 6 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که 3 میلیارد و 500 میلیون تومان آن با استفاده از تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی تامین شد. این طرح زمینه اشتغال 10 نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز