جزئیات وام نقدی 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین + مبلغ اقساط

لست سکند

بانک کارآفرین در صورت داشتن منابع مالی کافی به اشخاص حقیقی واجد شرایط برای تعمیر و بازسازی ملک یا خرید کالا، تسهیلاتی در قالب طرح «صبا» ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پرسنل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و دارای تفاهم نامه همکاری با بانک کارآفرین، با ارائه معرفی نامه، امکان استفاده از مزایای طرح تسهیلاتی صبا را دارند. افرادی که خواهان استفاده از این طرح تسهیلاتی هستند باید سپرده قرض الحسنه پس انداز در یکی از شعب بانک کارآفرین افتتاح کنند.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان پرداخت می‌شود و نرخ سود آن نیز براساس ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی تعیین می‌شود. حداکثر سود این تسهیلات 24 درصد بوده و سقف مهلت بازپرداخت نیز 60 ماه اعلام شده است.

شرایط لازم برای دریافت تسهیلات طرح صبا

22 درصد از این سپرده تا پایان تسویه اقساط وام به عنوان ضمانت نزد بانک مسدود خواهد بود و افراد امکان استفاده از این مقدار را نخواهند داشت. متقاضیانی که خواهان وام 60 میلیونی هستند باید دو ضامن رسمی هم به بانک ارائه دهند. البته برای مبلغ بالاتر از 60 میلیون سند ملکی نیاز است.

متقاضیان این نوع وام نباید بدهی معوق با چک برگشتی در سیستم بانکی داشته و سند ملکی برای وام‌های بالای 60 میلیون هم نباید در رهن بانک یا جای دیگری باشد.

در صورتی که به متقاضی حداکثر مبلغ وام پرداخت شود و مدت زمان اقساط  آن هم 60 ماه و سود نیز 24 درصد باشد، فرد باید ماهیانه 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان قسط بپردازد. کل سود وام 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان خواهد بود. مجموع وام و سود برای این مبلغ تسهیلات هم 323 میلیون و 920 هزار تومان اعلام شده است.

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات وام نقدی 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین + مبلغ اقساط

  1. Omid گفته:

    با سلام
    كدوم بانك بدون سپرده تا سقف 250 الي 300 ميليون تومان وام ميده؟اكثرا دنبال سپرده هستن،اگه داشتم سپرده كنم كه نيازي به وام نداشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز