جزئیات واردات دو خودرو جدید سایپا

با شدت گرفتن جریان واردات خودرو در ایران به تازگی جزئیات جدیدتری از ماشین‌هایی که قرار است وارد  ایران شوند منتشر شده. از جمله اینکه گروه خودروسازی سایپا قصد دارد دو کراس اوور جدید چینی را به ایران وارد کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایپا که در سال‌های اخیر به عنوان مونتاژ کننده خودروهای چانگان موتورز شناخته می‌شود در جریان واردات خودرو هم به سراغ شرکای تجاری چینی‌اش رفته و قصد دارد دو خودروی «وی جی وی U75 پلاس» و «زوتی T300» را به ایران وارد کند.

پیش از این اعلام شده بود که سایپا قصد دارد «چانگان CS35 پلاس» و «یونی تی» را به ایران وارد کند. حالا نام دو خودروی جدید دیگر هم مشخص شده تا سبد محصولات وارداتی سایپا به چهار خودرو برسد.

آریاک سفر

نشان VGV از زیرمجموعه های سینوتراک چین است که در حوزه خودروهای کار و تجاری فعالیت داشت و به تازگی، با نشان وی جی وی به بازار خودروهای سواری ورود کرده است. این نشان را با کِشنده هوو در ایران می‌شناسیم.

«وی جی وی U75 پلاس» نسخه اسپرت تر و قوی‌تر از U70 است که به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ مجهز می‌شود که توان تولید نهایت قدرت ۲۲۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور را دارد.

«زوتی T300» یک کراس اوور شهری است که به پیشرانه ۱٫۵ لیتر ۴ سیلندر مجهز است. نمونه تنفس طبیعی این خودرو قدرت ۱۱۲ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر تولید می‌کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی و یا CVT اتوماتیک مسئولیت انتقال قدرت را به چرخ های جلو دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز