جزئیات قرارداد عجیب نیمار با الهلال عربستان/ از آبمیوه مورد علاقه تا جت شخصی

لست سکند

عربستان، بالاخره نیمار را با قراردادی ۷۷.۶ میلیون پوندی از پاری سن ژرمن به الهلال آورد. این انتقال با سر و صدای فراوانی همراه بوده و مزایای فراوانی برای این ستاره برزیلی به همراه خواهد داشت، از جمله مبلغ هنگفت ۲.۵ میلیون پوند در هفته.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، نیمار ۳۱ ساله با وجود دستاوردهای فراوان در اروپا، بالاخره این قاره را به مقصد عربستان ترک کرد تا با قراردادی دو ساله به الهلال بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

او در این باره اظهار داشت:«من دستاوردهای زیادی در اروپا داشتم و از اوقاتم لذت بردم، اما همیشه می‌خواستم یک بازیکن جهانی باشم و خودم را با چالش‌ها و فرصت‌های جدید آزمایش کنم.»

راز آسمان پایتخت

او بدون شک بزرگترین فوتبالیستی است که در دوران اوج خود به فوتبال عربستان پیوسته و به همین دلیل علاوه بر ۲.۵ میلیون پوند در هفته، مزایای دیگری دریافت کرده است.

از جمله یک جت شخصی، سه خودروی لوکس بنتلی کانتیننتال جی تی، آستون مارتین دی‌بی‌ایکس و لامبورگینی هوراکان، راننده شخصی ۲۴ ساعته و یک خانه شگفت‌انگیز.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این عمارت دارای سه سونا و پنج خدمتکار تمام وقت از جمله یک آشپز و نظافتچی بوده و یخچال آن همیشه با آبمیوه مورد علاقه نیمار پر شده است. علاوه بر همه این‌ها تمام هزینه‌های گشت و گذار او در هتل‌ و رستوران‌ توسط سعودی‌ها پوشش داده خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز