جزئیات طرح تسهیلات همیار بار بانک تجارت

بانک تجارت به منظور تنوع بخشی سبد محصولات خود و برای تامین مالی شرکت‌های حمل و نقل، طرح تسهیلاتی به نام «همیار بار» را تدارک دیده است. این تسهیلات به آن گروه از فعالان حوزه حمل و نقل تعلق می‌گیرد که بارنامه آن‌ها در پلتفرم پی بار ثبت شده باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، پلتفرم پی بار به عنوان زیرساخت فنی طرح تسهیلاتی همیاربار مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی کسانی که شرایط لازم را برای دریافت تسهیلات پی بار دارند باید بدانند این وام در قالب عقد مرابحه به آن‌ها پرداخت می‌شود. نرخ سود تسهیلات اعطایی مطابق آخرین نرخ مصوب شورای پول و اعتبار، 23 درصد، خواهد بود. ضمنا حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این وام به سه ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که باید پرداخت و تسویه دستمزد رانندگان از حساب توسط توکن نرم افزاری به وسیله پلتفرم «پی بار» انجام شود. ضمنا بازپرداخت مبلغ این وام صرفا از طریق شعبه پرداخت کننده تسهیلات صورت می‌گیرد. وام گیرندگان باید به این موضوع توجه داشته باشند که در صورت عدم پرداخت دو قسط متوالی، شعبه اعطا کننده وام، مراتب را به صورت کتبی به اداره بانکداری تجاری اعلام کرده تا با هماهنگی شرکت پی بار عملیات درخواست اعتبار در سامانه متوقف شود.

نگاهی به خدمات بانک تجارت

یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های ایران، بانک تجارت است که از ادغام 11 بانک در سال 1358 شکل گرفت. این مجموعه از ابتدای فعالیت خود تاکنون انواع تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد. ضمنا این بانک در ارائه خدماتی مانند صندوق اجاره‌ای، آسان خرید، دارو پرداخت، فعال سازی رمز پویا، پایانه‌های فروشگاهی، سامانه خدمات اینترنتی کارت، درخواست غیرحضوری درگاه پرداخت و … پیشرو است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز