جزئیات جدید مبلغ عیدی کارکنان دولت اعلام شد

میزان عیدی کارکنان دولت و بازنشستگان یک میلیون و 800 هزارتومان خواهد بود که به این مبلغ 500 هزارتومان بابت همسر و 200 هزارتومان برای هر فرزند اضافه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، هیئت وزیران در جلسه شانزدهم بهمن 1401 نحوه پرداخت عیدی به کارکنان دولت را تصویب کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

براساس این تصویب‌نامه، کلیه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح مجازند به کارکنان رسمی، ثابت پیمانی خرید خدمت قراردادی، موقت همچنین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی همچنین قضات به استثنای کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار مبلغ یک یک میلیون و 800 هزارتومان بابت پاداش آخر سال از محل بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی پرداخت کنند.

لازم به ذکر است پرداخت عیدی به کارکنان خرید خدمت قراردادی و موقت نسبت به خدمات آن‌ها طی سال 1401 محاسبه می‎شود ولی در هر صورت از 50 درصد رقم اعلامی کمتر نخواهد بود.

آریاک سفر

به بازنشستگان مستمری بگیر حقوق وظیفه از کار افتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح نیز همانند دستگاه‌های اجرایی عیدی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

براساس این تصویب‎نامه خدمات نیمه وقت بانوان، تمام وقت حساب خواهد شد و معلمان حق‌التدریس نیز نسبت به زمان و میزان خدمت، پاداش آخر سال دریافت خواهند کرد.

براساس گزارش منتشر شده در ایسنا، مشمولان کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد نیز به منظور حمایت از خانواده بابت همسر 500 هزارتومان و بابت هر فرزند 200 هزارتومان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز