جزئیات ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان از امروز

امکان ثبت نام وام ضروری بازنشستگی از امروز 6 خردادماه 1402 فراهم شده است. فعالیت این سامانه به‌صورت مستمر بوده و تا پایان سال امکان ثبت‌نام برای متقاضیان وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مبلغ وام ضروری بازنشستگان دو برابر شده و به 30 میلیون تومان رسیده است. دوره بازپرداخت این تسهیلات 36 ماهه است. میزان کارمزدی که به این وام تعلق می‌گیرد، 4 درصد سالانه است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده که نخستین مرحله از واریز تسهیلات بازنشستگی 30 میلیون تومانی برای 32 هزار نفر از متقاضیانی که پیش از این ثبت‌نام کرده بودند، واریز شده است.

آریاک سفر

شرایط دریافت تسهیلات بازنشستگی چیست؟

تنها بازنشستگانی که حداقل 1 سال از صدور حکم آنها گذشته، قادر به ثبت‌نام این وام هستند. همچنین افرادی که حکم ترمیم سال جاری آنها صادر نشده، نمی‌توانند ثبت‌نام انجام دهند. پس از ثبت‌نام اولویت‌های واریز تعیین می‌شوند و بر اساس این اولویت‌ها مبلغ وام به حساب بانک صادرات متقاضی واریز می‌شود. لازم به ذکر است که تسویه حساب وام‌های قبلی تأثیری در اولویت‌بندی و تخصیص وام ندارد.

بیشتر بخوانید:

برای ثبت نام نیاز است که فرد شماره دفترکل بازنشستگی، شماره حساب بانک صادرات، شماره ملی متقاضی و تلفن همراه خود را در سامانه وارد کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز