جزئیات تغییر خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

نوبت تحویل خودروهای سامانه یکپارچه در 26 فروردین ماه اعلام شد. تحویل تمامی خودروها به جز پنج محصول در سال 1402 صورت می‌گیرد. به گزارش کاماپرس امروز سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که از پنجم اردیبهشت ماه امکان تغییر خودرو انتخابی در سایت سامانه یکپارچه وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به شرح جزئیات خبر امکان تغییر خودو انتخابی می‌پردازد.

امکان تغییر پنج محصول از 5 اردیبهشت

طبق برنامه تحویل خودروهای سامانه یکپارچه، 45 مدل از 50 محصول در سال 1402 تحویل داده می‌شوند. دلیل عدم عرضه پنج محصول باقی مانده، تقاضای زیاد و غیرمنتظره بوده است. این در حالی است که خودروهای تارا و رانا دارای ظرفیت خالی برای تحویل هستند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بر اساس گفته‌های امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، افرادی که تحویل خودرو آنها به سال 1402 معوق شده است، می‌توانند محصول انتخابی خود را تغییر دهند. با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تحویل خودرو از 5 اردیبهشت و تغییر محصول می‌توان زمان تحویل خودرو را کاهش داد. بر این اساس متقاضیان با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه امکان انتخاب تمامی مدل‌ها از تمامی شرکت‌های خودروسازی را دارند.

 

سخنگوی وزارت صمت اضافه کرد که شرکت ایران خودرو تولید محصول خود را افزایش خواهد داد. به این ترتیب در سال 1403 زمان تحویل خودروها تعدیل می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز