جریمه یک میلیون تومانی خروج از تهران و شهرهای قرمز

در طرح جدید محدودیتهای ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت خروج از تهران و شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه می شوید.

به گزارش کاماپرس، آمار مبتلایان به بیماری کرونا روز به روز بیشتر می شود. تعداد قربانیان این بیماری هم به قدری زیاد شده که چندی پیش مسئولان بهشت زهرا اعلام کردند تعداد اموات کرونایی از ظرفیت غسالخانه بیشتر است و جنازه‌های فراتر از ظرفیت در سوله بحرانی که در نزدیکی ایستگاه مترو حرم مطهر قرار دارد، نگهداری می‌شود تا پس از شست‌وشو توسط افراد داوطلب در ساعات عصر و شب، برای دفن در روز بعد آماده شوند. فعلا هیچ خبر خوبی از کرونا شنیده نمی شود و فقط محدودیتهای جدید اجرا می شود تا شاید جلوی پیشتازی این بیماری گرفته شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

یک میلیون تومان برای قرمزها، ۵۰۰ هزار تومان برای نارنجی ها

یکی از مهمترین اقدامات در طرح جدید به گفته حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا اعمال جریمه 500 هزار تومانی برای شهرهای نارنجی و جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز است. نکته قابل توجه این است که این جریمه‌ها هر 24 ساعت یکبار که پلاک از طریق دوربین و پلیس مشاهده شود، به عنوان ضمانت اجرایی طرح اعمال خواهند شد.

آریاک سفر

به گزارش ایسنا در طرح جدید محور اصلی شهرها هستند که به سه گروه شهرهای زرد، نارنجی و قرمز تقسیم می‌شوند. این دسته‌بندی براساس شاخص بستری در هر یک از شهرها تعیین می‌شود. به این ترتیب که در شهرهای زرد چهار نفر بستری به ازای 100 هزار نفر، در شهرهای نارنجی شش نفر بستری به ازای 100 هزار نفر و در شهرهای قرمز نیز 10 نفر بستری به ازای 100 هزار نفر در نظر گرفته شده است.

اگر فردی از شهر نارنجی وارد هر شهری شد ۵۰۰ هزار تومان و از شهر قرمز ۱ میلیون تومان جریمه می شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جریمه یک میلیون تومانی خروج از تهران و شهرهای قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز