جریمه میلیاردی شرکت های گران فروش لبنیات

لست سکند

افزایش خودسرانه قیمت لبنیات از سوی برخی شرکت‌های لبنی که در سال‌های گذشته بارها و بارها تکرار شده، این بار باعث شد حساب بانکی سه برند معروف لبنی در پی عدم پرداخت جریمه به سازمان تعزیرات، مسدود شود.

به گزارش کاماپرس؛ حدود یک سال پیش بود که سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت ۴ شرکت لبنی خبر داد و اعلام شد رأی ۴ شرکت لبنی به دلیل گرانفروشی ، در شعب تجدید نظر تعزیرات حکومتی قطعی شده است. بر این اساس شرکتهای “می‌ماس” “شأن دشت (پاژن) ” ، “لبن دشت (چوپان) ” و میهن به پرداخت جریمه در حق صندوق دولت محکوم شدند. حالا پس از گذشت یک سال خبر می‌رسد، حسابهای بانکی 3 شرکت از این 4شرکت لبنی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی مسدود شده است.

دیرکرد در پرداخت جریمه دلیل مسدود شدن حساب

یاسر رایگانی، سخنگوی تعزیرات حکومتی ایران از مسدود شدن حساب‌های بانکی شرکت‌های لبنی شان دشت، لبن دشت و مادی خبر داده است.
به نقل از مهر و براساس صحبت‌های سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی این سه شرکت که محصولاتشان را با برندهای پاژن، چوپان و می‌ماس عرضه می‌کنند قبلا به دلیل گرانفروشی جریمه شده بودند اما چون سر موعد جریمه خود را پرداخت نکرده‌اند حساب‌های بانکی این شرکت‌ها مسدود شده است.

مبالغ جریمه لبنیاتی‌های مشهور!

راز آسمان پایتخت

رایگانی گفت در صورت عدم پرداخت جریمه، احتمال توقیف خط تولید این کارخانه‌ها هم وجود دارد.
جریمه برند پاژن سه میلیارد و ۴٠٠ میلیون تومان، برند چوپان دو میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان و برند می‌ماس یک میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان اعلام شده است.
رایگانی با اشاره به اینکه برخی محصولات لبنی مشمول قیمت‌گذاری نمی‌شوند، میزان عرضه و تقاضا را عامل تعیین قیمت لبنیات دانست و گفت: یک محصول لبنی نباید در سه روز متوالی ۳ تا ۶ هزار تومان افزایش قیمت داشته باشد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز