جذاب ترین سس بیژن در بازار

لست سکند

سس یکی از اصلی‌ترین چاشنی‌هایی است که برای خوشمزه‌ترشدن و خوش‌رنگ شدن غذاها استفاده می‌شود. این چاشنی جذاب در انواع مختلف تولید می‌شود و کاربرد و فواید خاص خود را دارد. صنایع غذایی بیژن با داشتن تنوع زیاد در تولید انواع سس، در سال 1401 در طی  نظرسنجی به عنوان برند محبوب مردم شناخته شده است. کاماپرس در ادامه به معرفی انواع سس بیژن می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سس گوجه فرنگی

سس گوجه فرنگی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سس‌های موجود در بازار است که در کنار سیب‌زمینی، مرغ، پیتزا و انواع فست‌فود سرو می‌شود. این سس از ترکیبات از سس گوجه‌فرنگی بیژن در حین پخت غذا و در طی مراحل آماده‌سازی پیتزا نیز می‎توان استفاده کرد. این محصول در بسته‌بندی‌های بطری در حجم 550 گرم و  سس تک نفره تولید می‌شود.

سس ایتالیایی

این سس بدون چربی است و برای افرادی که در رژیم غذایی خود محدودیت مصرف چربی دارند، مناسب است.  این سس از ترکیبات سرکه، شکر، سبزیجات، نمک، نشاسته و آب تولیدشده است. سس ایتالیایی طعم ترش و شیرینی دارد و معمولا به همراه سالاد سرو می‌شود. از این سس به عنوان چاشنی در مرغ گریل‌شده، خوراک لوبیا و فلافل استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

سس خردل

سس خردل از ترکیب روغن نباتی مایع، پودر خردل، سرکه، نمک تصفیه‌شده، شکر و پودر زرده تخم مرغ تهیه می‌شود. سس خردل یکی از پرطرفدارترین انواع سس است و می‌تواند طعم و تندی غذا را دو برابر کند و برای افرادی که به غذاهای تند علاقه دارند، مناسب است. از این سس برای انواع ساندویچ، تاکو، مرغ سوخاری و سیب‌زمینی سرخ‌کرده استفاده می‌شود.

سس باربیکیو

از سس باربیکیو معمولا برای مزه‌دار کردن گوشت و به خصوص انواع کباب استفاده می‌شود. افراد با توجه به ذائقه خود می‌توانند از سس باربیکیو برای مزه‌دار کردن و چاشنی برگر ذغالی، سوسیس کبابی، استیک، پیتزا و ماهی استفاده کنند. این سس از ترکیبات رب گوجه‌فرنگی، پوره سیب‌، سرکه، شکر، نشاسته، نمک و فلفل قرمز تولید می‌شود. چربی این محصول کم است و برای افرادی که رژیم غذایی دارند، مناسب است.

سس سیب‌زمینی

سیب‌زمینی یکی از اصلی‌ترین میان‌وعده‌ها و یا حتی وعده‌های غذایی کامل است که با انواع مختلفی از سس سرو می‌شود. سس سیب‌زمینی بیژن از ترکیب روغن نباتی مایع، سرکه، گوجه‎‌فرنگی، شکر و نمک تصفیه‌شده، پودر خردل و انواع ادویه تولید می‌شود. از این سس در اصل به عنوان چاشنی برای سیب‌زمینی استفاده می‌شود ولی برای فلافل و بعضی از غذاهای سرخ‌کردنی هم می‌توان استفاده کرد. این سس در بطری‌ با حجم 260 گرم عرضه می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : بیژن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز