جدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی دنیا را از مایکت بخواهید

صنعت بازی‌های موبایلی رو به پیشرفت است و روزانه شاهد رشد بیشتر بازی‌های موبایلی هستیم. این مسئله اپ استورهای اندرویدی را بر آن داشته تا بازی‌های مختلفی برای دانلود ارائه کنند که هرکدام در یک دسته‌بندی جای می‌گیرند و سبک متفاوتی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

تنوع بازی‌ها هم باعث شده است کسانی که به دنبال یک بازی مفرح و سرگرم‌کننده و همچنین محبوب هستند، به درد سر بیفتند! به همین خاطر اپ استور ایرانی مایکت، هرچند وقت یکبار فهرستی از جذاب‌ترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد که در ادامه مطلب به معرفی چهار نمونه از آن‌ها می‌پردازیم؛

۱. کلش آف کلنز/ clash of clans

آریاک سفر

محبوب‌ترین بازی مایکت را کمپانی سوپرسل تولید کرده است. این بازی برای نخستین بار در سال 2012 معرفی شد و به سرعت جای خود را دل هواداران بازی‌های استراتژیک باز کرد.

کلش گیم پلی ساده‌ای دارد اما بسیار جذاب و اعتیادآور است. نحوه بازی به این گونه است که کاربران باید با مدیریت امکاناتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد به اهداف خود، یعنی ساخت و مجهز کردن دهکده برسند. پشتیبانی این بازی از زبان فارسی، محبوبیت‌اش را در میان کاربران ایرانی دوچندان کرده است. از دیگر ویژگی‌های کلش آف کلنز این است که مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شود.

کلش ویژگی‌های جذاب دیگری هم دارد؛ مثلا اینکه کاربران حین بازی می‌توانند با یکدیگر چت کنند یا دوستان و سایر کاربران را به تشکیل یک کلن و حمله به دیگران دعوت کنند. یک بخش جذاب دیگر این بازی مسابقه کاربران در قالب یک لیگ است.

ضمن اینکه مینی گیم‌هایی نیز وجود دارد که کاربر از این طریق می‌تواند کریستال یا دیگر آیتم‌های ارزشمند بازی را کسب کند و بازی را پیش ببرد.

کلش آف کلنز در بخش گرافیک نیز سرآمد است؛ انیمیشن‌های این بازی بسیار جذاب هستند و به‌روزرسانی‌هایش در سال 2020 نیز قدرت بیشتری به آن بخشیده است. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که کلش یک بازی آنلاین است و اگر کسی سرعت اینترنت پایینی داشته باشد، در این بازی راه به جایی نخواهد برد!

۲. کال آف دیوتی یا ندای وظیفه / call of duty

کال آف دیوتی، یکی از بازی‌های پرطرفداری است که توسط شرکت اکتیویشن ساخته شده است. کاربران این بازی می‌توانند با سایر بازیکنان از سراسر جهان مبارزه کنند و در ماموریت‌هایی هیجان‌انگیز حاضر شوند.

این بازی پرطرفدار اندرویدی، تمام انتظارات را از یک بازی آنلاین برآورده می‌کند؛ از جمله اینکه دارای امکاناتی چون مبارزه 5 به 5 مانند تیم مچ و فرانت‌لاین است که در آن‌ها تیمی که زودتر به حد نصاب امتیاز برسد، برنده می‌شود.

همچنین این بازی حالت‌هایی چون دامینیشن و سرچ اند دیستروی دارد که در آن‌ها هم باید در قالب تیم‌های 5 نفره از موقعیتی خاص محافظت کرده یا آیتمی خاص را از بین برد. علاوه بر این ویژگی‌ها، حالت بتل رویال و زامبی هم وجود دارد که در واقع امضای کال آف دیوتی محسوب می‌شوند!

‏کال آف دیوتی موبایل گرافیک بسیار باکیفیت، صداگذاری عالی و گیم پلی‌ای روان دارد که آن‌ها را اعتیادآور می‌کند و باعث می‌شود از رقبایی چون پابجی و فری فایر پیشی بگیرد. ویژگی دیگر نسخه موبایل این بازی کنترل‌ راحت و خوش‌دست آن مثل حرکت دادن شخصیت بازی و نشانه‌گیری و شلیک کردن است.

‏در نسخه موبایلی کال آف دیوتی امکانات شخصی‌سازی متعددی گنجانده شده است. وجود سلاح‌ها، کاراکترها و اسکین‌های مختلف تنها بخشی از ماجراست و پرک‌ها هم به عنوان ویژگی مخصوص سری بازی‌های کال آف دیوتی -توانمندی‌های خاصی که می‌توان به کاراکتر موردنظر اضافه کرد- هم در دسترس هستند.

۳. ساب‌وی سرف / subway surf

سابوی سورف، به سکه خور یا قطار نیز معروف است و در بازی‌های سبک رانر، یک نام آشناست. این بازی در سال 2012 ساخته و معرفی شد و اکنون از استورهای ایرانی چون مایکت هم قابل دانلود است. نحوه این بازی به گونه‌ای است که شخصی شبیه به مامور مترو قصد دست‌گیری کاربران را دارد و به دنبالشان می‌دود و کاربر باید با عبور از موانع، فرار کند. ماموریت‌هایی مانند جمع‌آوری سکه بازی را از یکنواختی خارج می‌کند. همچنین با جمع کردن سکه، ابزارهایی مانند کفش‌ پرشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. محیط رنگارنگ سابوی سرف، چیزی است که بیشتر کاربران از کوچک تا بزرگ را به آن علاقه‌مند کرده است و به هیجان بازی می‌افزاید. این بازی همچنین استوری دارد که از طریق آن می‌توان مراحل جدید، آیتم‌ها و مهارت‌های به روزی را برای شخصیت بازی خریداری کرد.

۴. گیاهان در برابر زامبی‌ها/ plants vs zombies

یک بازی استراتژیک تاریخی دیگر، بازی زامبی‌ها و گیاهان است. این بازی را الکترونیک آرتز ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد که با استقبال مردم و موفقیت نسخه اولش، دنباله‌هایی نیز برای آن ساخته شد. حالا نسخه دوم آن که از مایکت هم می‌توان دانلود کرد، نسخه‌ای توسعه داده شده است که برای اندروید نیز مناسب است.

در این بازی، شخصیت‌های سریال واکینگ دد یا همان مردگان متحرک به عنوان زامبی به دنبال کاربران هستند و به آن‌ها حمله می‌کنند؛ این گیاهان هستند که در طول بازی به کمک کاربران می‌آیند و از خانه‌شان دفاع می‌کنند تا زامبی‌ها وارد نشوند. گیاهان بازی هرکدام ویژگی‌های مشخصی دارند و باید به گونه‌ای روی صفحه شطرنج بازی چیده شوند که زامبی‌ها نتوانند به آخر صفحه برسند و خودشان را وارد کنند.

با جلوتر رفتن مرحله به مرحله، بازی سخت‌تر می‌شود، اما نکته جالب این است که این بازی هیچگاه تکراری نخواهد شد.

حقایقی عجیب درباره بهترین‌ بازی‌های اندروید

بازیکنی به نام «خورخه» در کلش آف کلنز برای اولین بار توانست به 4 هزار امتیاز در بازی برسد! این رکورد باعث شد 72 هزار نفر او را در توییتر دنبال کنند. «ترایل» بازیکن دیگری بود که 16 ساعت در شبانه‌روز را در بازی سپری و از دهکده‌اش در برابر حملات محافظت می‌کرد!

جالب است بدانید 10 درصد از کل بازیکنان کلش آف کلنز، 50 درصد خریداران این بازی را تشکیل می‌دهند چراکه سیستم اقتصادی طوری طراحی شده که وقتی کاربران آن را بخرند، معتادش خواهند شد.

درباره کال آف دیوتی هم جالب است بدانید که یک رکورد در گینس دارد! بازیکنی از استرالیا به نام «کان کایا» 135 ساعت بی وقفه تنها با 8 ساعت استراحت، کال آف دیوتی بازی کرد!

یکی از طولانی‌ترین ایستراگ‌های کال آف دیوتی، خرس عروسکی شکم‌پر است. نظریه‌های زیادی درباره علت ظاهر شدن این خرس عروسکی وجود دارد؛ بعضی می‌گویند این خرس، عروسک مورد علاقه دختر یکی از سازندگان بازی بوده که در کودکی درگذشته است.

جالب است بدانید در نسخه‌های آلمانی و ژاپنی بازی کال‌آف، بازیکنان نمی‌توانند به افراد غیر نظامی شلیک کنند؛ حتی در مرحله فرودگاه!

این بازی‌ها جهانی و در هرکجای جهان قابل دسترسی هستند. کاربران ایرانی هم نباید نگران باشند چراکه مایکت این بازی‌ها را در قالب آخرین و به‌روزترین نسخه‌شان منتشر می‌کند. این بازی‌ها هرکدام در مایکت بیش از 4.5 امتیاز دارند و در دسترس کاربران هستند.

حتی آنلاین بودن برخی از آن‌ها هم جای نگرانی ندارد؛ زیرا «دانلود دیتای بازی‌ها» از مزایای مایکت است. بعضی از بازی‌های اندرویدی موبایل گرافیک سنگین، محیط وسیع، آیتم‌های مختلف و متنوع داشته و محتوای آن‌ها نسبت به بازی‌های معمول موبایلی حجمی بیش از حالت عادی دارد. این دسته از بازی‌ها علاوه بر یک فایل نصبی، فایل دیگری به اسم دیتا دارند که طراحی‌های بصری، صداگذاری‌ها، طراحی محیط‌ها و اطلاعات مختلف دیگر را شامل می‌شود و این فایل دیتا به راحتی در مایکت قابل دانلود و استفاده است.

مرتبط با : مایکت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز