جدیدترین صندل زنانه طبی مناسب سفر

جدیدترین صندل زنانه طبی مناسب سفر کاماپرس

صندل زنانه طبی در سفر ممکن است یکی از آیتم‌هایی نباشد که به‌طور جدی به آن فکر می‌کنید، اما در لحظه‌های حساسی در سفر، موقع پیاده‌روی‌های ناگهانی یا برنامه‌های دیرهنگام دریا و ساحل، به‌شکل معجزه‌آسایی کمک می‌کند تا خاطره دلپذیرتری را از آن لحظات ثبت کنید.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین صندل زنانه طبی مناسب سفر را با جست‌وجو در چند فروشگاه عرضه‌کننده صندل زنانه، معرفی می‌کند.

صندل زنانه طبی J2564

صندل J2564، یکی از بهینه‌ترین صندل‌ها در سفرهای ساحلی و مناطق دریایی است که به محافظت پاها دربرابر انواع آسیب‌ها کمک می‌کند. این صندل در 3 رنگ مشکی، سبز و نسکافه‌ای تیره تولید شده که از میان آن‌ها دو رنگ مشکی و نسکافه‌ای هماهنگی بیشتری با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها دارد. کد J2564 با قیمت روز 4 میلیون و 798 هزار تومان قابل سفارش است.

صندل زنانه طبی J2564 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

صندل زنانه طبی 1803 WS3537

زیتونی-طوسی و مشکی، دو رنگ‌بندی کاربردی صندل زنانه کد 1803 WS3537 هستند که جنس رویه آن‌ها را چرم طبیعی گاوی شکل می‌دهد. همچنین این صندل دارای زیره پی یو منعطف و سبک با ارتفاع پاشنه 3.5 سانتی‌متری است که پیاده‌روی‌های طولانی در سفر را ممکن می‌سازد. نوین چرم 1803 WS3537 را با قیمت حدودی 2 میلیون و 698 هزار تومان به‌فروش می‌رساند.

صندل زنانه طبی 1803 WS3537 کاماپرس

صندل زنانه طبی مرکل

صندل زنانه طبی مرکل با داشتن زیره ای وی ای (EVE)، تمام راحتی که از یک صندل انتظار دارید را فراهم می‌کند. این نوع زیره‌ها به‌طور معمول در کفش‌های راحتی مخصوص دویدن، پیاده‌روی و روزمره استفاده می‌شوند تا خستگی و آسیب پا را در طول مسیر کاهش دهند. مرکل در 4 رنگ بنفش انگوری، کرم تیره، مشکی و طوسی تولید شده و با قیمت روز 3 میلیون و 190 هزار تومان عرضه می‌شود.

صندل زنانه طبی مرکل کاماپرس

صندل زنانه طبی J2563

صندل زنانه کد J2563 با طراحی زیبا و اصیلی که دارد، نه تنها یک صندل مخصوص سفر، بلکه برای استفاده در مهمانی‌های ساحلی و با پوشش‌های محلی بسیار کاربردی است. این کد با قیمت تقریبی 4 میلیون و 298 هزار تومان برای سایزهای 36 تا 40 مناسب بوده و در 3 رنگ‌بندی قهوه‌ای عسلی، مشکی و رنگ متفاوت پسته‌ای، به‌فروش می‌رسد.

صندل زنانه طبی J2563 کاماپرس

صندل زنانه طبی آیاز

آیاز به‌معنای باد خنک و نسیم سرد، بهترین توصیفی است که برای این صندل زنانه طبی می‌توان به‌کار برد. آیاز با رنگ‌بندی از طیف‌های تیره  رنگ‌های بنفش، قرمز و مشکی، کاربرد بیشتری دارد. این صندل را می‌توانید با قیمت حدودی 3 میلیون و 190 هزار تومان از سایز 37 تا 40 تهیه کنید.

صندل زنانه طبی آیاز کاماپرس

صندل زنانه طبی J2604

صندل J2604 که از ترکیب رویه چرم گاو و زیره‌ای از چرم بز تهیه شده، یک گزینه شاد و مطمئن برای سفرهای دوستانه با پوشش‌های راحت است. J2604 که درحال حاضر با قیمت 4 میلیون و 798 هزار تومان عرضه شده با رنگ‌های تابستانی صورتی و آبی آسمانی که در رنگ‌بندی خود دارد، جلوه‌ای شاداب و باطراوت به استایل‌ سفر اضافه می‌کند.

صندل زنانه طبی J2604 کاماپرس

صندل زنانه طبی شارونا

شارونا به‌نسبت سایر صندل‌های زنانه موجود در این لیست، دارای یک رنگ جدید و متفاوت است که برای ماجراجویان رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف، خبر خوبی به‌حساب می‌آید.

زیره این صندل از نوع پلاستیک ترمو یا تی پی یو است که به‌عنوان یک عایق حرارتی مقاوم در فصل‌های تابستان و زمستان در صندل‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت شارونا در 3 رنگ سبز پاستلی، طوسی و خاکستری و با 50 در صد تخفیف، حدود 3 میلیون و 190 هزار تومان است.

صندل زنانه طبی شارونا کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : چرم مشهدمارال چرمنوین چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز