جدیدترین سریال های ایرانی در شبکه نمایش خانگی/ آذر 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روز در در بیلبوردهای تبلیغاتی به وضوح می تواند رقابت جدیدترین سریال های ایرانی در شبکه نمایش خنگی را دید. سریال های ایرانی با ژانرهای کمدی، درام، جنایی و معمایی قصد دارند تا مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب کنند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی سریال‌های ایرانی که در پلتفورم‌های فیلیمو، نماوا، فیلم نت و تماشاخونه در حال پخش هستند، به معرفی پرطرفدارترین آنها می‌پردازد.

سریال شریک جرم

سریال شریک جرم جدیدترین اثر  مازیار میری است که پخش آن از 12 آذرماه در نماوا آغاز شده است. این سریال در سبک درام، جنایی و معمایی ساخته شده است. میترا وکیلی است که این بار جنایتی در دفتر کار وی، حیثیت کاری او را به خطر می‌اندازد و داستان سریال در مسیر کشف رازهای این جنایت به پیش می‌رود.

سارا بهرامی، محمد امین شعرباف و مهتاب ثروتی از جمله بازیگران این سریال هستند. شریک جرم یکشنبه‌ها ساعت 10 صبح پخش می‌شود.

سریال شریک جرم

راز آسمان پایتخت

سریال طنز داوینچیز

سریال داوینچیز نیز یکی از جدیدترین سریال‌هایی است که پا به عرصه رقابت سریالی پلتفورم‌های فیلم و سریال نهاده است. این سریال کمدی، جنایی و معمایی با بازی بازیگران مطرحی چون سام درخشانی، سیما تیرانداز و مونا فرجاد، در نماوا پخش می‌شود. کارگردانی این اثر را افشین هاشمی برعهده دارد.

پرویز و ملیحه زوج شاغل در یکی از موزه های تهران هستند. یک اتفاق غیرمنتظره در شبی که این زوج در موزه بودند، مسیر زندگی آن‌ها را عوض می‌کند. این سریال سه شنبه ها ساعت 10 صبح پخش می‌شود.

سریال داوینچیز

سریال دفتر یادداشت

دفتر یادداشت نیز عنوان سریال کمدی جدیدی است که به صورت اختصاصی از فیلم نت پخش می‌شود. نام رضا عطاران به عنوان بازیگر اصلی این سریال کافیست تا مخاطبان آن به مراتب بیشتر از سایر سریال‌های طنز در حال پخش باشد. استقبال صورت گرفته از آن نیز نشان دهنده دقت کیارش اسدی زاده به عنوان کارگردان در انتخاب بازیگران است.

ایرج و حمید دو دوست دوران کودکی علاقه زیادی به پیگیری پرونده‌های جنایی دارند. به همین دلیل پای آن‌ها به طور ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود. در این بین عطاران پس از 12 سال دوری از دنیای فیلم و سریال با ظاهری متفاوت در یک نقش متفاوت ظاهر شده است. او در این نقش به دلیل برخی مشکلات مغزی، مرتبا همه چیز و همه کس از یادش می‌رود.

سریال دفتر یادداشت

سریال هفت

سریال هفت یک سریال در ژانر درام اجتماعی است. این سریال را کیارش اسدی زاده کارگردانی کرده است و ستارگان مشهوری چون هانیه توسلی، نیکی کریمی و بابک حمیدیان در آن بازی می‌کنند. این سریال تولید سال 1399 است که با 3 سال تاخیر از آبان 1402 پخش می‌شود.

این سریال داستان 7 دانشجو است که برای کسب درآمد بیشتر وارد راه خلاف می‌شوند. با کشته شدن یکی از اعضای گروه توسط مافیای مواد مخدر، دیگر اعضا وارد بازی انتقام می‌شوند. سریال هفت به صورت اختصاصی از تماشاخونه پخش می‌شود.

سریال هفت

سریال مرداب

پخش سریال مرداب از مهر ماه در فیلم نت آغاز شده است. این سریال درام و معمایی توسط برزو نیک نژاد کارگردانی می‌شود و ستارگانی چون شهرام حقیقت دوست، پانته‌آ بهرامی و حامد کمیلی در آن ایفای نقش می‌کند.

داستان این سریال در مورد مرد جوانی است که به شهر کوچک زادگاه خود برمی‌گردد تا رازهای مربوط به مرگ عجیب پدرش را کشف کند.

سریال مرداب

سریال سایه باز

سایه باز نیز یکی از سریال‌های جدید امسال است که پخش آن از مهرماه در پلتفورم آپرا آغاز شده است. مهدی هاشمی نقش اول این سریال درام معمایی و جنایی را برعهده دارد. سریال به کارگردانی علی یاور ساخته شده و و تنها سریال شبکه خانگی است که محصول مشترک ایران و ترکیه است.

برزو شمس تاجر و برج ساز معروفی است که با دوست قدیمی خود روبرو شده و این روبرو شدن باعث می‌شود که رازهایی از زندگی او برملا شود.

سریال سایه باز

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز