جدیدترین تلویزیون های هوشمند جی پلاس + قیمت پاییز

لست سکند

افزایش قیمت وسایل الکترونیکی خانه در سال‌های اخیر باعث شده افراد در کنار کارایی محصول به قیمت آن توجه ویژه نشان دهند. برند جی‌پلاس با تولید تلویزیون‌های هوشمند با کیفیت تصویر فوق العاده و استفاده از فناوری‌های به روز در کنار ظرافت کیفیت را با قیمت متنوع به مشتریان عرضه می‌کند.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند جی‌پلاس را معرفی و بررسی می‌کند:

1_تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40RH614N

این محصول سایز 40 اینچی دارد که برای خانه‌های کوچک و اتاق‌ها مناسب است. کیفیت تصویر FHD این تلویزیون باعث می‌شود تصاویر و فیلم ها از وضوح مناسب برخوردار باشند. پنل IPS این محصول رنگ ها را با محدوده گسترده‌تری به نمایش می‌گذارد و به لمس مقاومت نشان نمی‌دهد. این دستگاه به وای فای وصل می‌شود و به اندروید 9 مجهز است. حافظه داخلی این محصول 9 گیگ است و با قابلیت Screen Mirroring می‌توانید به راحتی محتوای گوشی را بر روی تلویزیون نمایش دهید.صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و دو درگاه USB دارد. با قابلیت Live Playback  می‌توانید محتوای زنده تلویزیون را به عقب برگردانید.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 10 میلیون و 925 تومان است.

راز آسمان پایتخت

2_تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PU748N

این محصول سایز 43 اینچی دارد و انتخاب مناسبی برای خانه‌های کوچک و اتاق‌ها است. کیفیت 4k و پنل VA این تلویزیون عکس و فیلم‌ها را با وضوح و بازتولید رنگ مناسب به نمایش می‌گذارد. این دستگاه مجهز به اندروید است که می‌توانید وب‌گردی کنید و اپلیکیشن‌های مختلف را بر روی تلویزیون نصب کنید. حافظه داخلی این دستکاه 16 گیگ است که فضای کافی برای ضبط محتوا تلویزیونی ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و دو درگاه USB دارد. این محصول رابط هوشمند داشته و گیرنده دیجیتالی آن باعث می‌شود تا بدون دستگاه جدا بتوانید شبکه‌ها را تماشا کنید.

قیمت این محصول 13 میلیون و 760 هزارتومان است.

3_تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی‌پلاس مدل GTV-50PQ738CS

این محصول سایز 50 اینچی دارد که برای خانه‌های متوسط مناسب است. این تلویزیون مجهز به فناوری مدرن QLED است که تصاویر را با دقت رنگ بالا نمایش می‌دهد. این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و به اندروید 11 مجهز است که می‌توانید وب‌گردی کنید و موسیقی گوش دهید. حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگ و حافظه رم 2 گیگ است که به راحتی می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را ضبط کنید. صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و دو درگاه USB دارد. دو بلندگو این دستگاه 20 واتی است که قدرت صدای خوبی را ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به قابلیت روشن کردن تلویزیون با گوشی و وای فای اشاره کرد. با فناوری Mirroring می‌توان محتوا گوشی را بر روی دستگاه نمایش داد.

قیمت این محصول 19 میلیون و 467 هزارتومان است.

4_تلویزیون ال ای دی هوشمند جی‌پلاس مدل GTV-58RU732N

این محصول سایز 58 اینچی دارد که برای خانه‌های متوسط و نسبتا بزرگ مناسب است. این تلویزیون از وضوح تصویر 4K برخوردار است که تماشای فیلم و بازی را جذاب می‌کند. این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و به اندورید 11 مجهز است که می‌توانید انواع اپلیکیشن و بازی را بر روی آن نصب کنید. با تلویزیون هوشمند جی‌پلاس می‌توانید وب‌گردی کنید و سری به شبکه‌های اجتماعی خود بزنید. حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگ و حافظه رم 2 گیگ بوده که می‌توان فیلم‌ ها و برنامه‌های تلویزیونی را به راحتی ضبط کرد. صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و دو درگاه USB دارد. توان 20 واتی اسپیکرها وضوح و قدرت صدا بالایی را ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های این تلویزیون قابلیت اتصال به بلوتوث و Live Playback است که می‌توانید برنامه تلویزیونی را متوقف و به عقب برگردانید.

قیمت این محصول 21 میلیون و 880 هزارتومان است.

5_تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی‌پلاس مدل GTV-55RQ752S

این محصول سایز 55 اینچی دارد که انتخاب مناسبی برای خانه‌های متوسط و نسبتا بزرگ است. در این تلویزیون از فناوری‌مدرن QLED استفاده شده که تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا نمایش می‌دهد و تماشای تلویزیون و گیمینگ را لذت‌بخش می‌کند. این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و به اندروید 11 مجهز است که می‌توانید انواع اپلیکیشن را بر روی تلویزیون نصب کنید. حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگ و حافظه رم 2 گیگ است که فضای مناسبی برای ضبط محتوای تلویزیونی ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و دو درگاه USB دارد. توان 20 واتی بلندگوها صدا را با کیفیت خوبی به گوش می‌رساند. می‌توانید گوشی و یا هدفون خود را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید. تلویزیون هوشمند جی پلاس بدون حاشیه بوده و از ظرافت و زیبایی چشم‌اندازی برخوردار است.

قیمت این محصول 23 میلیون و 880 هزار تومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز