جدیدترین ترند شلوار زنانه در بهار 1403

جدیدترین ترند شلوار زنانه در بهار 1403 کاماپرس

خوشبختانه ترندهای شلوار زنانه در سال جدید، برعکس چند ترند در سال‌های قبل، نیاز به زحمت و خرید زیادی ندارد. با یک بررسی دوباره در کمد شلوارهای‌تان، به آسانی چند مدل دست نخورده قدیمی را پیدا می‌کنید که این روزها، به لطف ترندهای فشن، دوباره به پوشش‌های مختلف بازگشته‌اند.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین ترند شلوار زنانه را با جست‌وجو در چند فروشگاه عرضه‌کننده پوشاک زنانه، معرفی می‌کند.

شلوار زنانه فاق بلند

یکی از جدیدترین مدهای شلوار زنانه که اخیرا در کت واک‌های برندهای مشهور، بسیار دیده می‌شود، شلوارهایی با فاق بلند هستند. درواقع خاص بودن این شلوارها در همان قسمت فاق خلاصه می‌شود. به‌طوریکه هرچقدر فاق یک شلوار بلندتر و مرز بین خط بخش بالایی بدن با کمر شلوار کمتر باشد، به ترند این روزهای دنیای مد نزدیکتر است.

شلوار زنانه فاق بلند کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شلوار زنانه کارگو

حتی لازم نیست به مجله‌های مطرح مد و فشن نگاه کنیم تا اهمیت کارگو را در سال جدید متوجه شویم. همین که چند قدم از خانه بیرون بزنیم، به‌وضوح آن را می‌بینیم. کارگوها درکنار ظاهر متفاوت و منحصربه‌فردی که دارند، برای پوشش‌های مختلف بسیار کارآمد هستند و شاید مهم‌ترین دلیل پرطرفدار بودن آن‌ها، همین باشد.

کاربردی شدن کارگوها برای استایل‌های رسمی‌، بستگی به تعداد جیب، طراحی کمر و رنگ آن‌ها دارد. پس اگر قرار نیست شلوار زنانه کارگو را با ست رسمی بپوشید، بهتر است رنگ‌های روشن و تعداد جیب‌های بیشتر را انتخاب کنید تا رسالت کارگو را تمام کرده باشید.

شلوار زنانه کارگو کاماپرس

شلوار زنانه نعل اسبی ( The horseshoe trousers)

نام‌گذاری این شلوار بیشتر به‌خاطر طراحی ویژه آن در قسمت قد آن و آستین‌ها است. صبور، آرام اما باجسارت، اولین ویژگی‌هایی است که با پوشیدن شلوارهای نعل اسبی به‌دست می‌آورید. پس از نقدهایی که بعد از پوشیدن این شلوار می‌شنوید، نترسید و آن را امتحان کنید. به‌زودی در سال جدید تعداد زیادی از آن‌ها را در  سطح شهر خواهید دید.

شلوار زنانه نعل اسبی ( The horseshoe trousers) کاماپرس

شلوار زنانه راه راه

هرچه طراحان مد بیشتر به سمت طراحی‌های بدون جنسیت می‌روند، ورود و تلفیق آیتم‌هایی که پیش از این مردانه بودند، واضح‌تر می‌شود. ترند شدن شلوارهای راه راه، با استایل گشاد و راحت که زمانی فقط در کت و شلوارهای مردانه دیده می‌شدند، خبر خوبی برای صنعت فشن است.

بنابراین، استایل‌های خلاق و متفاوتی که میتوانید با این شلوارها داشته باشید را دست کم نگیرید و هرچه زودتر به سراغ‌شان بروید. کراوات‌های رنگی و کت‌های اورسایز، دردسترس‌ترین آیتم‌هایی است که برای ست کردن این شلوار می‌توانید روی آن حساب کنید.

شلوار زنانه راه راه کاماپرس

شلوار زنانه مینیمال

جذاب‌ترین ترند بهار امسال، شلوارهای مینیمال و بگی است که بیشتر رنگ‌های خنثی و نود دارد. درواقع هرچه در این شلوراها راحت‌تر باشید و این حس را به مخاطب اطرافتان بهتر منتقل کنید، در رعایت این ترند موفق‌تر عمل کرده‌اید.

البته شلوار زنانه مینیمال از آن ترندهایی است که فکر نمی‌کنیم به همین زودی کمدهای‌مان را ترک کنند. اصلی‌ترین نقطه قوت این مدل شلوار، قرار گرفتن دمپای آن روی ساق پا است که پاها را باریک‌تر و کل پوشش را نیز اصیل‌تر جلوه می‌دهد.

شلوار زنانه مینیمال کاماپرس

شلوار زنانه مخمل کبریتی

درسته که مخمل‌ها بازگشت موفقیت‌آمیزی داشته‌اند اما در انتخاب آن‌ها باید با دقت بیشتری پیش بروید. درواقع شلوراهای مخمل جدیدی که در سال جدید زیاد مورد استفاده قرار گرفته‌اند، برعکس مدل‌های قدیمی‌تر خود، حالتی گشاد و تاحدی بگی دارند و در بعضی مدلها در مچ پا جمع شده‌اند.

شلوار زنانه مخمل کبریتی کاماپرس

شلوار زنانه با پاچه تاخورده

حدود 3 دهه بعد از دهه 70 در ایران، قرار است استایل بعضی از شلوارها را دوباره در 1403 تجربه کنیم. این مدل‌ها با پاچه‌های برعکس‌شده، با انواع شلوارهای جین قابل اجرا است و نیازی ندارید برای پیروی از آن شلوار جدید تهیه کنید، فقط کافی است کمی خم شده و پاچه‌های آن را تا می‌توانید تا کنید.

شلوار زنانه با پاچه تاخورده کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدتگ موندمدیسه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز