جدایی گروه بی تی اس ؛ محبوب ترین گروه کی پاپ تکه تکه شد

گروه موسیقی بی تی اس که یکی از محبوب ترین گروه های کی پاپ در کره جنوبی است در پیامی جدایی اعضای این گروه را اعلام کرد. انتشار این خبر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی طرفداران این گروه را شوکه کرد.

به گزارش کاماپرس، گروه بنگتان بوی که با نام BTS شناخته می شود در پیامی ویدیویی در کانال یوتیوب اعلام کرد که اعضای این گروه از هم جدا می شوند تا به صورت انفرادی به کار موسیقی ادامه دهند. ویدیوی این خبر تاکنون بیش از 10 میلیون بار دیده شده است و خود یک رکورد جالب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هایب رهبر بی تی اس گفت: “فکر می کنم وقت آن رسیده که بیشتر به زندگی شخصی ام برسم”. ” همه ما با هم هستیم و فقط به صورت انفرادی به موسیقی ادامه می دهیم”. بیان این جمله ها با واکنش منفی کاربران همراه بود.

آریاک سفر

گروه بی تی اس پس از 9 سال فعالیت توانست جایگاه اول را در فهرست 100 آهنگ برتر مجله بیلبورد به دست آورد. رکوردی که پیش از آن توسط مایکل جکسون شکسته شده بود. اعضای این گروه به تازگی با جو بایدن در کاخ سفید دیدار کرده بودند.

گروه بی تی اس و اجرای جام جهانی قطر 2022

در پی تصمیم جدایی گروه بی تی اس اجرای آنها در مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر 2022 نیز لغو شد. در این میان، فیفا هنوز خواننده یا گروه جدیدی را برای مراسم افتتاحیه اعلام نکرده است.

گروه بی تی اس و سقوط ارزش سهام

گروه بی تی اس با فروش بیش از 20 میلیون آلبوم پرفرش ترین گروه موسیقی کره جنوبی در تاریخ این کشور است. همچنین سال گذشته این گروه در فهرست پرفروش ترین گروه های موسیقی جهان قرار گرفت. با این وجود، با اعلام خبر جدایی اعضای این گروه ارزش سهام بی تی اس به میزان 1.7 میلیارد دلار افت کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدایی گروه بی تی اس ؛ محبوب ترین گروه کی پاپ تکه تکه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز