جایگزینی ساینا و سمند یک حرکت نمایشی است؟!

سیداحمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه، بیان کرده که توقف خط تولید خودروهایی مانند تیبا، سمند و ساینا و جایگزین کردن اتومبیل‌هایی مانند شاهین، هایما و … از روی بی‌برنامگی و بدون فکر قبلی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رسولی‌نژاد معتقد است که مسئولان وزارت صمت و خودروسازان از شرایط جامعه شناخت کافی ندارند که خودروهایی مثل هایما و شاهین را به عنوان جایگزین سمند و … معرفی کرده‌اند. غالب اقشار متوسط و پایین جامعه از نظر درآمدی خریدار خودروهایی مانند تیبا و سمند هستند چون این اتومبیل‌ها قیمت مناسب‌تری دارند. بنابراین خودروهایی که جایگزین این نوع اتومبیل‌ها می‌شوند باید متناسب با توان خریدار باشند. اما اکنون به نظر می‌رسد مسئولان به این مسئله توجه ندارند و وضعیت اقتصادی مشتریان را به هیچ عنوان در نظر نمی‌گیرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته این نماینده مجلس، مدل جایگزینی خودروها و رفتارهای این چنینی با شعارهای عدالت طلبانه دولت در یک راستا نیست. در واقع مسئولان در تصمیم گیری‌های خود باید رفاه کل جامعه و منافع اکثر مردم را مورد توجه قرار دهند.

آریاک سفر

نظر یک نماینده درباره عملکرد وزارت صمت در بازار خودرو

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: امیدواریم وزارت صمت در تصمیم خود تجدید نظر کند. این وزیر شعارهای مختلفی را مطرح کرده که همچنان محقق نشده است. به عنوان مثال کاهش خودروهای کف پارکینگ که تنها یک حرکت نمایشی و تبلیغاتی است، یکی از موارد شعارهای این مجموعه محسوب می‌شود.

رسولی‌نژاد معتقد است که دولت باید زودتر آیین نامه اجرایی واردات خود را صادر کند تا وضعیت این بازار اندکی بهتر شود. این نماینده مجلس بیان کرده که صدور هر چه سریع‌تر آیین نامه اجرایی خودرو در ارتقای کیفیت و کاهش قیمت این محصولات موثر خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز