جاماندگان سهام عدالت در صف تخصیص سهم

سهام عدالت-کاماپرس

به گفته وزیر اقتصاد طبق بودجه ۱۴۰۱، دولت مکلف است به جاماندگان سهام عدالت که تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی، این سهام را اختصاص دهد.

به گزارش کاماپرس، احسان خاندوزی گفت: افرادی که در ۶ دهک کم درآمد جامعه قراردارند نیز سهام عدالت اختصاص داده می شود.

وزارت اقتصاد برای پوشش گروه اول پیش‌نویسی را تهیه و در کمیسیون اقتصادی دولت مصوب کرده است.براساس این پیش‌نویس، به ۳ میلیون نفر از افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی هستند، هر نفر ۱۰ میلیون تومان از سهام‌های شرکت‌های دولتی خواهند‌گرفت.

وزیر اقتصاد همچنین افزود: دولت براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، ۱۳۰ هزار میلیارد  تومان به صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و صندوق تأمین اجتماعی بدهکار است که باید آن را در سال جاری پرداخت کند. یعنی قراراست ابتدا این بدهی پرداخت شود و‌ سپس مشخص چه مقدار برای سهام دولتی باقی می‌ماند. البته هنوز مصوبه‌ای در این باره وجود ندارد.

آریاک سفر

وزیر اقتصاد تاکید کرد: پرداخت ۱۳۰هزارمیلیارد تومان بدهی دولت به صندوق‌های یاد شده تا پایان سال انجام می‌شود و مصوبه اولیه آن آماده و در مرحله اجرا قرار دارد. اما فراموش نکنیم این موضوع به شرایط بازار سرمایه بستگی دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جاماندگان سهام عدالت در صف تخصیص سهم

  1. شهروند گفته:

    بنده زمانی کارمند بزرگترین شرکت (مخابرات) بودم که افتخار میکردیم .زمان تقسیم سهام عدالت گفتند وضع کارمندان مخابرات خوبه، سهام به ما ندادند. مخابرات الان شده خصوصی حقوقمان دهم ماه بعد میدهند .مطالبات 13 سال قبل را نمیدهند 3 تا فرزند لیسانس بیکار در خانه دارم که آنها نیز چون زمانی پدرشان کارمند مخابرات بوده از سهام عدالت محرومند .شرعا من مدیون فرزندانم خواهم بود یا دول محترم بنده را روشن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز