ثروت هنگفت ویکتوریا بکهام دقیقا چقدر است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ویکتوریا بکهام، مدت‌هاست که پا را از عنوان «همسر دیوید بکهام» فراتر گذاشته و اخیرا جای پای خود را به‌عنوان یک چهره پیشرو در دنیای مد و فشن محکم کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، ویکتوریا بکهام، که قبل از ازدواجش با دیوید بکهام با نام خانوادگی «آدامز» شناخته می‌شد، کار خود را به‌عنوان خواننده و ترانه‌سرای گروه موسیقی «اسپایس گرلز» آغاز کرد.

او در دهه ۹۰ میلادی پس از آغاز رابطه‌اش با فوتبالیست مشهور، بیشتر مورد توجه قرار گرفت و بعدها حوزه کاری خود را به مدلینگ، بازیگری و نویسندگی گسترش داد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

او علاوه بر همکاری با برندهای شناخته شده نظیر استه لودر و آرمانی، در سال ۲۰۰۸ برند مستقل خود با نام «ویکتوریا بکهام» را تأسیس کرد و اخیرا طراحی‌هایش در رویدادهای مهمی مانند هفته مد پاریس مورد تحسین قرار گرفت.

ویکتوریا و همسرش دیوید، در حال حاضر مجموعا ۴۵۰ میلیون دلار ثروت خالص دارند. طبق آمار، خانواده بکهام سالانه حدود ۴۵ میلیون دلار از راه‌های مختلف درآمد کسب می‌کنند.

مشهورترین اقامتگاه آن‌ها در سال ۱۹۹۹ به قیمت ۳.۳ میلیون دلار خریداری و با سرمایه ۴ میلیون دلاری بازسازی شد و لقب «کاخ باکینگهام» را از رسانه‌ها دریافت کرد. مجموعه املاک این خانواده به یک خانه ۴ میلیون دلاری در جنوب فرانسه، یک عمارت مجلل ۴۱ میلیون دلاری در لندن و یک عمارت ۸ میلیون دلاری در دهکده گریت تیو، افزایش می‌یابد.

از جمله دارایی‌های شخصی و خاص ویکتوریا می‌توان به مجموعه کیف دستی‌های او اشاره کرد که بیش از ۱۰۰ کیف هرمس بیرکین گرانقیمت را در خود جای داده و مجموعا حدود ۲ میلیون دلار ارزش دارد.

زوج بکهام در زندگی مشترک ۲۴ ساله خود صاحب ۴ فرزند به نام‌های بروکلین، رومئو، کروز و هارپر شدند.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز