ثروتمندترین خواننده زن جهان چقدر اجاره خانه می‌دهد؟

لست سکند

عنوان ثروتمندترین خواننده زن جهان بعد از سال ها از مدونا به ریانا (ریحانا) منتقل شد و این خواننده اهل جزیره کوچک باربادوس با 600 میلیون دلار دارایی در صدر فهرست متمول ترین خوانندگان زن قرار گرفت و این درحالیست که وی در یک منزل اجاره ای با اجاره هفتگی 20 هزار دلاری ساکن است.

به گزارش کاماپرس، ریانا 32 ساله جوان ترین زن در بین چهار خواننده زن ثروتمند برتر جهان به شمار می رود و دارایی 600 میلیون دلاری خود را از طریق خوانندگی، ترانه ‌سرایی، بازیگری، مدلینگ ، طراحی مد و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی و پوشاک با برند خود و برندهای طرف قرارداد خود به دست آورده است.

بنا به اعلام فرارو به نقل از یورونیوز، ریانا در فهرست ثروتمند ترین زنان خواننده جهان جای مدونا خواننده ۶۲ ساله آمریکایی را گرفت که پیش از این سال ها این عنوان را در اختیار داشت و با دارایی ۵۷۰ میلیون دلاری به عنوان ثروتمندترین خواننده زن جهان شناخته می شد.

بر اساس این گزارش سلین دیون، خواننده پرآوازه و ۵۲ ساله کانادایی و بی‌یانسه، خواننده ۳۹ ساله آمریکایی نیز در این فهرست به ترتیب با ۴۵۰ میلیون دلار و ۴۰۰ میلیون دلار سومین و چهارمین خوانندگان ثروتمند زن هستند.

افزایش درآمد ریانا به دلیل شرکت با برندهای پوشاک و آرایشی بهداشتی

راز آسمان پایتخت

گفته شده است که ریحانا تاکنون ۶۰ میلیون نسخه از آلبوم‌های موسیقی خود را فروخته و ۲۱۵ میلیون نسخه دیجیتالی تک آهنگ‌های او نیز از سوی طرفداران او خریداری شده است.

ضمنا درآمد وی از فروش آلبوم ها و تک آهنگ هایش تا سال ۲۰۱۶ به حدود ۲۲.۳ میلیون دلار رسیده است. تور جهانی ریحانا با نام «دایاموند» (الماس) درآمدی ۱۳۷ میلیون دلاری را نصیب او کرد.

افزایش های اخیر ثروت ریحانا به دلیل شراکت با برندهای معروف تولید پوشاک همچون پوما و تولید محصولات آرایشی و لباس تحت نام فِنتی بیوتی (Fenty Beauty) بوده است. او از سال ۲۰۱۷ تولید محصولات خود را با عقد قرارداد شراکت با شرکت فرانسوی ال‌وی‌ام‌اچ (LVMH) ادامه داده است.

ریحانا یک خانه ویلایی ۶.۸ میلیون دلاری در لس‌آنجلس خریداری کرده ولی درحال حاضر ساکن لندن است و در یک خانه ۷ اتاق خوابه که اجاره هفتگی آن ۲۰ هزار و ۳۶۳ دلار است، زندگی می‌کند. مخارج هفتگی او ۳۸ هزار دلار برآورد می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز