ثبت نام وام 12 میلیون تومانی بازنشستگان از فردا

مرحله اول ثبت نام وام ضروری 12 میلیون تومانی مرحله اول سال 1400- 1401 بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از اول آبان ماه به مدت 30 روز از طریق درگاه خدمات الکترونیک این صندوق انجام خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام محمود مرتضایی‌فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، این مبلغ تسهیلات با اقساط 36 ماهه و کارمزد 4 درصد به بازنشستگاه ارائه می‌شود. برای ثبت نام اولیه این وام، متقاضیان باید به سایت اینترنتی خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشور مراجعه کرده و اطلاعات دفتر کل، کد ملی و شماره حساب خود را در این سامانه ثبت کنند.

به گفته محمود مرتضایی‌فرد، پس از پایان مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از تسهیلات، میزان حقوق ثبت نام شوندگان و دیگر موارد مورد نیاز بررسی می‌شود. سپس براساس اولویت بندی انجام شده و 300 هزار فقره تسهیلات تخصیصی از طرف بانک صادرات، واجدان شرایط تعیین و اسامی آن‌ها از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق اعلام اطلاع رسانی خواهد شد.

مرتضایی‌فرد اعلام کرده که این مرحله نخستین گام فرآیند درخواست وام است و به هیچ عنوان به معنی پرداخت تسهیلات نخواهد بود.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

مبلغ وام ضروری مرحله قبل چقدر بود؟

پیش‌تر علی خدامی، مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، درباره پرداخت وام ضروری به بازنشستگان و افزایش مبلغ آن و همینطور ارائه برخی تسهیلات نقدی و اعتباری تعریف شده در قالب بسته‌های طرح یاری توضیحاتی ارائه داده بود.

طبق گفته علی خدامی در اول مهرماه سال جاری، طی یک سال جاری بیشتر از 250 هزار فقره وام ضروری به ارزش 4 هزار و 700 میلیارد تومان به بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق پرداخت شده است.

همچنین اول مهرماه امسال برای 23 هزار نفر از بازنشستگان کشوری واجد شرایط وام ضروری به مبلغ 10 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه واریز شد.

مرتبط با : بانک صادرات
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ثبت نام وام 12 میلیون تومانی بازنشستگان از فردا

  1. احسان گفته:

    سلام خسته نباشید از بازنشستگان لشکری مشاهده نمیشود برای ثبت وام مراجع میکنی فقط کشوری میاد علت چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز