ثبت نام وام کرونا چند روز دیگر مهلت دارد؟

لست سکند

سه گروه از مشاغل و کسب و کارهای حوزه گردشگری، فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان تا پایان دی ماه فرصت دارند تا برای ثبت نام و تشکیل پرونده بانکی و دریافت وام کرونا اقدام کنند.

به گزارش کاماپرس، بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا مقرر شده برای کمک به صاحبان کسب و کارهایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار ضررو زیان مالی شده اند، تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد پرداخت شود. با اینکه شنیده می شد زمان ثبت نام این وام به پایان رسیده است،‌اما روند پرداخت وام کرونا به متقاضیان همچنان ادامه دارد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا قرار است پرداخت تسهیلات به پرونده هایی که در سیستم بانکی وجود دارد، کماکان ادامه داشته باشد. با اینکه فاز اول پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا، بعد از چند مرحله تمدید مهلت ثبت نام در آذر ماه به پایان رسید، اما قرار است وام کرونا به سه گروه از مشاغل و کسب و کارهای حوزه گردشگری، فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان پرداخت شود. در فاز دوم پرداخت تسهیلات، این گروه تا پایان دی ماه می توانند برای ثبت نام و تشکیل پرونده بانکی برای دریافت وام اقدام کنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

بر اساس اعلام اداره کل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکنون ۵۲۲ هزار پرونده دریافت وام در سیستم بانکی به ثبت رسیده و از مجموع ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات درخواستی، بیش از هشت هزار میلیارد تومان به متقاضیان و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

راز آسمان پایتخت

۸۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای وام مرحله دوم

برابر اعلام معاونت اشتغال وزارت کار، در این مرحله از پرداخت تسهیلات کرونا، چهار حوزه گردشگری و صنایع دستی، حمل و نقل، فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان مورد توجه قرار گرفته و رقمی در حدود ۸۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به این بخشها پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونا نیز با سه ماه تنفس از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد تا به تاب آوری بیشتر این دسته کسب و کارها کمک شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز