ثبت رکورد جدید برای یوتیوب

بازدید از ویدیوهای یوتیوب شورت در سه ماهه اول سال 2022 به 30 میلیارد در روز رسید که چهار برابر نسبت به سه ماهه اول 2021 افزایش داشته است. علاوه بر این، یوتیوب تأیید کرده است که در حال تست کردن قابلیت‌های تبلیغاتی بر روی یوتیوب شورت است.

به گزارش کاماپرس، تصمیم برای قرار دادن تبلیغات در یوتیوب شورت به دلیل افزایش 4 برابری بازدیدها نیست. یوتیوب در این زمینه به مسائل مالی توجهی زیادی داشته است.

مطمئناً یوتیوب درآمد زیادی در سه ماهه گذشته به دست آورد و حتی از میزان درآمد در سه ماهه اول 2021 نیز فراتر رفت. ولی از آنجایی که یوتیوب به هدف مالی خود نرسید، باید برای راضی کردن سهامدارانش نهایت تلاش را به کار ببرد.

تبلیغات با یوتیوب شورت به سازندگان در YouTube Partner Program این امکان را می دهد که درآمد بیشتری در این پلتفرم کسب کنند.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر، تنها راه کسب درآمد با یوتیوب شورت از طریق YouTube’s Shorts Fund است. صندوق یوتیوب شورت، 100 میلیون دلار به سازندگانی اختصاص می‌دهد که محتوایشان وایرال می‌شود.

همه سازندگان، حتی اگر در YouTube Partner Program نباشند، می‌توانند از Shorts Fund پول دریافت کنند. هر چند، درمورد میزان بقای شورتز فاند در حال حاضر نمی‌توان اظهار نظر کرد.

یوتیوب شورت قابلیت ویژه ای در یوتیوب است که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای کوتاه حداکثر تا 60 ثانیه به اشتراک بگذارند. این ویدیوها باید به صورت عمودی تولید شوند و به صورت پیش فرض 15 ثانیه ای تولید می شوند؛ اما با تغییر تنظیمات می توان زمان را به 60 ثانیه افزایش داد. این قابلیت شبیه به قابلیت استوری در اینستاگرام است.

مرتبط با : یوتیوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز