افزایش نرخ دلار قیمت لوازم خانگی را افزایش نداد

تور لحظه آخری-کاماپرس

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، افزایش نرخ ارز بر روی قیمت و تقاضا بازار لوازم خانگی تاثیری نداشته و اگر مغازه‌داران قیمت لوازم خانگی را افزایش دهند، خودزنی کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، با آنکه در هفته‌های اخیر نرخ ارز صعودی شد و تاثیر مستقیمی بر روی مسکن، خودرو و غیره گذاشت اما با این حال به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، این افزایش نرخ ارز تاثیری بر بازار لوازم خانگی نداشته است.

اکبر پازوکی اشاره کرد: تاکنون هیچ کدام یکی از شرکت‌ها قیمت‌های خود را افزایش نداده‌اند و قیمت‌ها همچنین میزان تقاضا در بازار لوازم خانگی تغییری نداشته زیرا اگر قیمت‌ها تغییر کند کسی کالایی خریداری نمی‌کند.

راز آسمان پایتخت

افزایش قیمت در بازار لوازم خانگی خودزنی است!

پازوکی افزود: قدرت خرید افزایش نیافته و اگر اجناس گران‌تر هم شود اتفاقی نخواهد افتاد. مغازه‌داران نیز ‌می‌دانند که اگر قیمت‌ها را بالا ببرند مشتری نخواهند داشت و افزایش قیمت‌ها گونه‌ای خودزنی است.

قابل ذکر است که اوایل خرداد سال جاری سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که مجوزی برای افزایش قیمت 15 درصدی تلویزیون و افزایش قیمت 10 درصدی یخچال ، یخچال فریز، ظرفشویی و ماشین‌لباسشویی دریافت شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز