تویوتا کمری مدل 2023؛ همچنان در صدر جدول پرفروش ترین ها (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تویوتا کمری یک سدان متوسط است و با این که در سال های اخیر گرایش به خرید خودروهای شاسی بلند بسیار افزایش یافته است، همچنان توانسته است در صدر جدول پرفروش ترین سدان ها باقی بماند و این جایگاه را برای بیستمین سال متوالی حفظ بکند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسل ششم تویوتا کمری در سال 2018 به بازار عرضه شد و تویوتا کمری مدل 2023 نیز به این نسل تعلق دارد که شش سال از عرضه آن می گذرد. هر نسل از سدان ها و شاسی بلندهای تویوتا معمولاً به مدت پنج سال تولید می شود ولی کمری هنوز دستخوش تغییر زیادی نشده  و برای سال 2023 فقط پکیج SE Nightshade به آن اضافه گردیده است. در این پکیج که به صورت سفارشی می توان آن را خریداری کرد رینگ های 18 اینچی مشکی جایگزین رینگ های 19 اینچی برنزی شده اند و چراغ های جلو و عقب، قاب آینه های جانبی، اسپویلر عقب و آرم ها نیز برای هماهنگی بیشتر با جلو پنجره مشکی به رنگ تیره در آمده اند. این تیپ بسیار زیبا و اسپرت است و آن طور که پیداست قصد رقابت با خودروهایی مانند هوندا آکورد و هیوندای سوناتا را در سر دارد.

موتور استاندارد تویوتا کمری 2023 یک موتور چهار سیلندر است که در کنار یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته قرار می گیرد. در کمری هیبرید این موتور در کنار دو پیشرانه برقی قرار می گیرد تا نیروی آن را تأمین کنند. بهترین و قوی ترین تیپ ها، تیپ های XLE،  XSEو  TRD هستند که 301 اسب بخار نیرو دارند و از هندلینگی بسیار خوب نیز برخوردارند.

راز آسمان پایتخت

صفحه نمایشگر لمسی اطلاعات و سرگرمی که بر روی همه تیپ ها تعبیه شده است Entune 3.0 نام دارد و امکانات بسیار زیادی دارد. Entune 3.0 بسیار پاسخگو است و به صورت استاندارد با Apple CarPlay و  Android Autoسازگار است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز