تویوتا ونزا مدل 2022 ؛ یک شاسی بلند ژاپنی سربلند (ویدیو)

لست سکند

تویوتا ونزا به عنوان یک شاسی بلند نیمه لوکس و جمع و جور یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب یک خودروی خانوادگی است. تویوتا که بعد از 5 سال وقفه در سال 2021 از فیس لیفت جدید ونزا رونمایی کرد، به تازگی مدل 2022 آن را نیز در معرض نمایش گذاشت. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی این شاسی بلند آشنا می شویم.

به گزارش کاماپرس، نقطه قوت این شاسی بلند پیشرانه هیبریدی آن است که از یک موتور 2.5 لیتری و سه موتور برقی به صورت تریبی تشکیل شده است. گفتنی است توان قدرتی این شاسی بلند با استفاده از هر 4 موتور به 219 اسب بخار می رسد. البته باید ببینیم که راننده برای حرکت در خارج جاده با این شاسی بلند دچار چالش می شود یا خیر؟ با این وجود، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر 5.8 لیتر برآورد شده است که از این نظر می توان آن را یک خودروی به صرفه دانست.

این خودرو در محدوده قیمتی 31 تا 40 هزار دلار به بازار عرضه می شود. به نظر شما این خودرو در صورت ورود به بازار ایران با چه قیمتی روانه بازار می شود؟

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببنید:

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تویوتا ونزا مدل 2022 ؛ یک شاسی بلند ژاپنی سربلند (ویدیو)

  1. Rza گفته:

    بیاد ایران خیلی راحت بالای 2تا2.5میلیارد قیمت میخوره.درحالی که اگه واردات آزاد بشه این خودروها نهایتش با قیمت 700تا800,میلیون میتوان خریداری کرد ولی لعنت بر فرغون سازان وطنی که آرزوی یه ماشین معمولی رو باید مردم کشورم به گور ببرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز