تولید و واردات انواع اسباب بازی و شانسی

اسباب بازی - کاماپرس

شرکت تولیدی بازرگانی هدهد یکی از شرکت‌های پیشرو و نوآور در صنعت اسباب بازی کشور است؛ این شرکت با تمرکز بر روی کیفیت، خلاقیت و توجه به نیازهای بازار محصولاتی ارزشمند و متنوع را ارائه می‌دهد؛ یکی از ویژگی‌های برجسته این مجموعه تولید در تیراژ بالا و فروش به‌صورت عمده می‌باشد که توانسته قیمت تمام‌شده بسیار مناسبی را ارائه دهد و در کنار این موارد از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار باشد.

مجموعه هدهد یک برند تولیدکننده و پخش‌کننده انواع اسباب بازی و شانسی می‌باشد که در سال 1388 تأسیس شد و از آن دوران توانسته احترام و اعتماد افراد زیادی را در این صنف کسب کند؛ این شرکت بیش از 300 مدل محصول مختلف دارد که همه آن‌ها از استانداردهای بین‌المللی پیروی می‌کند و در ساخت آن‌ها از متریال درجه اول و بی‌نظیری استفاده میشود. همچنین شرکت هدهد توانسته محصولات خود را به کشور های همسایه و خاورمیانه صادر کرده و در این مناطق زبان زد فعالان این صنف شود.

جعبه شانسی

یکی از محصولات مهیج هدهد، جعبه های شانسی هستند که در طرح ها و شکل های مختلف و در جنس های متعددی به بازار عرضه میشوند از جمله مقوایی و پلاستیکی. دلیل هیجان انگیز بودن این نوع اجناس غافل‌گیری آن ها است زیرا تا قبل از گشودن جعبه نمی توان اجزای داخلش را دید.

پیش نیاز ساخت این محصولات تعدادی از ادوات هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

پوکه شانسی

پوکه های شانسی در واقع شکل ظاهری جعبه ها را تشکیل داده که درون آنها اسباب بازی های شانسی قرار می‌گیرد و جعبه شانسی را تشکیل میدهد. این پوکه ها معمولاً در طرح های متفاوت و جذابی تولید می شوند که ابعاد مختلفی دارند.

راز آسمان پایتخت

در ادامه چند نمونه پوکه های شانسی را به شما معرفی خواهیم کرد

  • پوکه چمدانی
  • سگ نگهبان
  • تخم مرغی
  • و پوکه دختر و پسر

اسباب بازی شانسی

اسباب بازی شانسی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده جعبه شانسی است هستند که معمولاً در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک تولید می شوند. اسباب بازی های شانسی در دو مدل پازلی و تکمیل شده تولید می شوند. نوع پازلی آن ها تکه هایی هستند که طبق یک بروشور تکمیل شده و مدل تکمیل شده آن ها به صورت آماده به فروش می رسند. این محصولات در مدل های متفاوت و رنگ های جذاب تولید و عرضه می‌شوند.

اسباب بازی - کاماپرس

لوازم و ملزومات شانسی

لوازم و ملزومات شانسی ها در واقع بسته بندی ها و ادوات جانبی مورد نیاز برای تولید جعبه شانسی هستند. به عنوان مثال برچسب های بارکد، شیرینگ های طرح دار و یا ساده که روی این جعبه ها قرار گرفته و نمای خاصی به این جعبه ها میدهد و مانع باز شدن آن ها هم شده و از اجزای آن محافظت می‌کند. همچنین اغلب جعبه شانسی ها دارای کارتن ها و سینی های مقوایی و طلقی هستند که برای خرید چند عددی و یا جلوه دادن به یک عدد جعبه شانسی استفاده می‌شوند.

تخم مرغ شانسی

اما تخم مرغ شانسی ها هم از دیگر محصولات شانسی هستند که سالیان سال است طرفدارهای زیادی دارد. داشتن قیمت خوب و هیجان بالای تخم مرغ شانسی آن ها را محبوب کرده است. اما در بحث فروش این محصولات شما 2 راه پیش رو دارید. اول راه این است که می توانید با استفاده از پوکه تخم مرغ شانسی، آن ها را مطابق با نیاز و سلیقه خودتان آماده کنید و روش دوم این است که این اجناس را به صورت آماده شده خریداری کنید و با درج برند خودتان در بازار عرضه کنید.

کندی تویز

کندی تویزها را می توان این گونه تعریف کرد که لوله ها و قالب های توخالی هستند که از آن ها برای نگه داری خوراکی های ریز و اسمارتیز استفاده می شود که در شکل های متعددی تولید میشوند.

اما شرکت هدهد به جهت تامین نیاز بازار و تکمیل سبد فروش خود انواع مختلفی از اسباب بازی ها را تولید و عرضه کرده است که در ادامه آن ها معرفی می کنیم.

اسباب بازی ایرانی

اسباب بازی ایرانی چندسالی است که با توجه به استانداردهای بین‌المللی و اهمیت دادن به کیفیت، بسیار مورد توجه قرار گرفته و با استفاده از بهترین مواد اولیه و با دقت بالایی تولید می‌شوند تا بهترین کیفیت را ارائه کنند که این امر نشان دهنده توانایی و تخصص تولید کنندگان ایرانی در این صنف است. تولید اسباب بازی ایرانی دخترانه و پسرانه به سبب حذف هزینه های اضافی واردات مانند گمرک و انبار مقرون به صرفه تر است.

اسباب بازی چینی

چین یکی از بهترین کشور ها در تولید و صادر اسباب بازی در جهان است که هفتاد درصد اسباب بازی های جهان را تولید و پخش میکند و اکثر کارخانه های تولید اسباب بازی این کشور در شهر های ایوو و شانتو واقع شده است.  اما برای خرید اسباب بازی از چین راه های زیادی وجود دارد که بهترین آن شرکت های هستند که در امر واردات فعالیت کرده و دانش کامل این امر را داشته باشند. مجموعه هدهد با دانش کامل در امر واردات می توانند کمک کننده شما دراین مسیر باشد.

اسباب بازی - کاماپرس

لگو

لگو ها جزو محبوب ترین اسباب بازی ها در ایران و جهان هستند. این محصولات در واقع پلاستیک های کوچکی هستند که با کنار هم چیدن آنها به شکل نهایی می رسند. این اسباب بازی ها از تکه های زیادی قطعه تشکلیل شده اند که به همراه یک بروشور راهنمایی جهت تکمیل کردن آن ها عرضه می شوند.

سرمدادی

همانطور که از اسمش پیداست سرمدادی برای تزئین مداد و خودکار استفاده میشود که طرفداران بسیاری دارد و امروزه در رنگ ها و طرح های بیشماری تولید و پخش میشوند؛ جنس این سرمدادی ها در گذشته ازچوب و پلاستیک استفاده میشد اما امروزه از جنس سیلیکون ساخته میشوند که محبوبیت و کارایی این لوازم تزئینی را دو چندان کرده است؛ سرمدادی ها از نظر رنگ، طرح و جنسیت به انواع متفاوت و مختلفی تقسیم میشوند.

بدلیجات

بدلیجات ها در واقع نمونه هایی با قیمت های بسیار پایین تر زیوآلات دخترانه و پسرانه هستند و در سال های اخیر به صنعتی محبوب و بزرگی تبدیل شده اند. این محصولات از متریال مختلفی مثل استیل، پلاستیک، فلز و برنج تولید می شوند تا بتوانند در عین زیبایی و کیفیت قیمت تمام شده کمتری هم داشته باشند. از انواع این بدلیجات می توان به دستبند، گردنبند، گوشواره و … اشاره کرد.

خرجکار

خرجکار ها در واقع اشیاء ریز تزئینی هستند که معمولاً در لباس های مجلسی، گوشواره ها، دستبند ها و انگشتر ها استفاده میشوند و جلوه زیبایی خاصی را به آن ها می دهد. جنس این خرجکار ها معمولاً از استیل، پلاستیک، چوب، برنج، طلا و نقره و پارچه ای است. از خرجکارهای پرفروش می توان به چهل گیس، پوم پوم، خرجکار مکعی حروف و … اشاره کرد.

شرکت تولیدی بازرگانی هدهد

فروشگاه آنلاین هدهد یکی از پیشگامان در صنعت تولید و فروش انواع اسباب بازی و شانسی در ایران است؛ و به عنوان یکی از برندهای معتبر در تولید و واردات صنعت اسباب ‌بازی ایران، به دنبال ارائه محصولاتی است که علاوه بر سرگرمی، به توسعه مهارت‌ های اجتماعی، هوشی و حرکتی نیز کمک کند. از طرفی، با استفاده از فناوری‌های نوین و به ‌روز، همواره به بهبود و ارتقاء محصولات خود می‌پردازد تا بهترین تجربه بازی را فراهم کند.

منبع: https://hodhodtoybox.ir

انتهای پیام

مرتبط با : هدهد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز