تولید هواساز تبخیری در شرکت “صنایع یکتا تهویه اروند”

تور لحظه آخری-کاماپرس

عضو هیئت مدیره شرکت صنایع یکتا تهویه اروند ضمن معرفی محصولات جدید مجموعه، ارایه خدمات صفر تا صد حوزه تهویه مطبوع به مشتری را از اهداف کلان این شرکت دانست.

به گزارش کاماپرس، مهندس سینا شجاعی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات با اشاره به سابقه بیش از 35 ساله شرکت صنایع یکتا تهویه اروند در حوزه سیستم‌های تهویه مطبوع، اظهار کرد: این مجموعه نسبت به تولید محصولات متنوع در حوزه سیستم‌های تهویه مطبوع، هواساز، چیلر، فن کوئل، برج‌های خنک کننده و تجهیزات وابسته به این سیستم‌ها در داخل کشور اقدام کرده و در این راستا تاکنون با مجموعه‌های بزرگی مانند پروژه انتقال نفت خام از گوره به جاسک، دانشگاه صنعتی شریف، مجتمع مسکونی الیزیوم، هتل اسپسناس، مجتمع اپال و سایر مراکز تجاری و مسکونی همکاری داشته است.

تولید و عرضه محصولات جدید

وی با اشاره به تولید و عرضه محصولات جدید این شرکت در بازار، عنوان کرد: در این رابطه می‌توان به هواساز تبخیری و چیلرهای کویل عمودی با دیزاین و طراحی خاص اشاره کرد. هواساز تبخیری کامفورتک نسبت به کولرهای آبی راندمان بالاتری دارند. به عبارتی از سیستم‌هایی مانند داکت اسپلیت ارزانتر بوده و نسبت به کولرهای آبی سرمایش بالاتری دارند. از جمله نوآوری های دیگر این شرکت هواساز هایرو می باشد که در واقع نسل جدید هواسازهای هایژنیک است. هواساز سری hyeuro مطابق با استانداردهای یوروونت طراحی و ساخته شده است. این محصول ظاهری زیبا و از نظر فنی دارای استقامت مکانیکی بالائی نسبت به طرح های قدیمی این هواسازهای هایژنیک میباشد.

وی ادامه داد: سیستم‌های چیلر کویل عمودی نیز با دیزاین متفاوت و ابعاد کوچک‌تر ارایه شده‌اند. در طراحی جدید محل ورود و خروج هوای کندانس تغییر کرده و دستگاهی سبک‌تر و ارزان‌تر، ولی با  راندمانی بالاتر عرضه شده و کیفیت محصولات هواساز از نقطه نظر فنی ارتقا یافته است.

راز آسمان پایتخت

توسعه و ایجاد ظرفیت جهت ورود به بازارهای خارجی

شجاعی با بیان اینکه ما جزو شرکت‌های برتر در حوزه رضایتمندی مشتری و اخذ استانداردهای مختلف هستیم، ادامه داد: ما یک سازمان طراح، تولید کننده و ارائه دهنده راهکارهای متنوع و خدمات پس از فروش در صنایع تهویه مطبوع با استفاده از تکنولوژی های به روز و سرامد هستیم که با تکیه بر نیروی انسانی متخصص به دنبال تامین منافع و نیازهای مشتریان و ذینفعان می‌باشیم. ما در خانواده بزرگ اروند در طول 30 سال گذشته بصورت تمام و کمال در بازارهای داخلی حضور پر رنگ داشته ایم اما امروز در راستای اهداف سازمان به دنبال توسعه و ایجاد ظرفیت جهت ورود به بازارهای خارجی و دستیابی به سود منطقی هستیم.

وی اضافه کرد: بیشتر تلاش ما تامین و پوشش نیاز پیمانکاران و کارفرمایان بوده و اخذ پروژه‌های متعدد طی سال‌های اخیر این مساله را ثابت می‌کند. در این رابطه می‌توان به پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی با مجموعه فراب، تامین سیستم‌های تهویه مطبوع پالایشگاهی در عراق و راه‌اندازی سیستم‌های تهویه مطبوع مجتمع فرمانیه از گروه انصاری اشاره کرد.

چشم‌انداز و برنامه توسعه مجموعه اروند

عضو هیئت مدیره شرکت صنایع یکتا تهویه اروند با اشاره به چشم‌انداز و برنامه توسعه مجموعه، توضیح داد: حضور در بین تولیدکنندگان برتر کشور و توسعه صادرات اولویت اول ماست. همچنین ارایه خدمات صفر تا صد حوزه تهویه مطبوع به مشتری از اهداف کلان مجموعه بوده، به نوعی که ضمن تکمیل سیکل و فرآیند ارایه خدمت، مشتری درگیر چندین شرکت مختلف نبوده و همه خدمات را از طریق یک شرکت تامین کند.

سینا شجاعی نمایشگاه تاسیسات را مهمترین نمایشگاه صنعتی در حوزه تاسیسات برای تولیدکنندگان و واردکنندگان دانست و گفت: نمایشگاه امسال از نظر لجستیک و حمل و نقل دستگاه‌ها کیفیت بالاتری داشت، تلاش کردیم علی رغم جانمایی غیر منصفانه سطح کیفی بالایی از غرفه سازی و حضور موثر در نمایشگاه را به اجرا بگذاریم.

شرکت یکتا تهویه اروند در سال ۱۳۶۴ تاسیس شد و با بیش از ۳۰ سال فعالیت مستمر به برندی معتبر در صنعت گرمایش و تهویه مطبوع تبدیل شده است. کارخانه اروند با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی شمس آباد واقع شده است. چیلر هوا خنک اسکرو، چیلر آب خنک اسکرو، مینی چیلر (AMCH)، مینی چیلر هوا خنک مدولار، هواساز صنعتی – تجاری، پکیج یونیت هوا خنک، روف تاپ پکیج و کندانسور هوا خنک مدولار برخی از محصولات شرکت اروند است.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانصنایع یکتا تهویه اروند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز