تولید محصولات کم مصرف و سازگار با اقلیم و معماری ایرانی در شرکت انرژی سبز صدر

انرژی سبز صدر-کاماپرس

مدیر عامل شرکت انرژی سبز صدر از تمرکز بر تولید و عرضه محصولات کم مصرف و سازگار با اقلیم و معماری ساختمان‌های داخل کشور خبر داد.

به گزارش کاماپرس،   دکترسیدعلی صدر واقفی، مدیر عامل شرکت انرژی سبز صدر و عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به حضور شرکت انرژی سبز صدر در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات تهران، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال مینی چیلر و سیستم سرمایش خورشیدی ارایه شده که قادر است تا ۷۵ مترمربع را بدون نیاز به برق یا گاز و صرفا با استفاده از انرژی خورشیدی خنک کند.

انرژی سبز صدر-کاماپرس

وی ادامه داد: همچنین سیستم سرمایش و گرمایش مستقل با نام داکت اسپلیت را بر مبنای دستگاه‌های یورک آمریکا مهندسی معکوس کرده و ضمن ایجاد تطابق با مشکلات و معضلات اقلیمی کشور تا حدودی بومی سازی کرده‌ایم. موتور این محصول از شرکت امرسان و تولید کشور تایلند بوده و سایر بخش‌های آن در داخل پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد شهرری ساخته می‌شود.

انرژی سبز صدر-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

وی با اشاره به تولید فن کوئل‌های بدون صدا و بهینه‌سازی شده در این شرکت و عرضه آن در نمایشگاه، عنوان کرد: در نمایشگاه امسال با تمرکز بر تولید محصولات کم مصرف و سازگار با اقلیم و معماری ساختمان‌های داخل کشور، نسبت به تولید و ارایه محصول اقدام کرده‌ایم.

صدر واقفی با اشاره به ویژگی و مزیت محصولات این شرکت، ادامه داد: از آنجا که ما از پیمانکاران مورد تایید وزارت نیرو در حوزه ساخت نیروگاه‌های خورشیدی هستیم، در درجه اول بر تولید محصولاتی با قابلیت صرفه‌جویی انرژی اقدام می‌کنیم. در همین راستا نسبت به ساخت سیستم‌های سرمایش خورشیدی و بکارگیری آن در بخش‌های مختلف استان تهران نیز اقدام کرده‌ایم.

وی در این رابطه به ساخت و تولید نیروگاه‌های خانگی خورشیدی در این شرکت اشاره کرد و گفت: این دستگاه‌ها می‌توانند بدون نیاز به برق، انرژی مورد نیاز کلیه دستگاه‌ها و سیستم‌های یک واحد 100 متری اعم از روشنایی، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، پریزها و حتی ماشین ظرف‌شویی و لباس‌شویی را با استفاده از انرژی خورشیدی تامین کنند.

انرژی سبز صدر-کاماپرس

وی به تولید سیستم‌های ارزان با انرژی بالا به عنوان مزیت دیگر این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا دستگاه داکت اسپلیت یورک آمریکا را مهندسی معکوس کردیم. این دستگاه با بهترین راندمان، گرمایش یک واحد را به صورتی مطلوب تامین می‌کند. سیستم‌های مختلف این دستگاه با استفاده از  نرم‌افزارهای مختلف مدلسازی شده، به گونه‌ای که قادر است کل گرمایش یک واحد را بدون نیاز به سیستم کمکی تامین کند.

این فعال حوزه صنعت و دانشگاه با اشاره به حضور شرکت انرژی سبز صدراز سال 96 در نمایشگاه تاسیسات، اظهار کرد: امسال ششمین حضور ما در نمایشگاه تاسیسات محسوب می‌شود.

آقای دکتر صدر واقفی با بیان اینکه شرکت انرژی سبز صدر از سال ۹۴ تاسیس شده است، گفت: حدود 30 نیروی انسانی با ما همکاری می‌کنند. از آنجاکه کلیه محصولات و تولیدات این شرکت بر پایه علم و مدلسازی است، هرساله نسبت به جذب کارآموز از دانشگاه‌هایی همچون صنعتی شریف، تهران و آزاد اقدام می‌کنیم که در نهایت برخی از آن‌ها در این شرکت جذب می‌شوند.

انرژی سبز صدر-کاماپرس

وی با تاکید بر اینکه محصولات این شرکت منطبق بر استاندارد مؤسسه ملی استاندارد آمریکا ANSI ساخته می‌شود، گفت: توسعه نمایندگی‌های شرکت در سایر شهرهای کشور و برنامه‌ریزی برای صادرات محصول به کشورهای همسایه برخی از اولویت‌های شرکت به شمار می‌رود.

مدیر عامل شرکت انرژی سبز صدر در پایان با اشاره به برگزاری ورکشاپ‌های آموزشی برای ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف، اضافه کرد: در همین نمایشگاه نیز با هدف اخذ نمایندگی و جذب تیم‌های اجرایی، کارگاه‌های آموزشی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انرژی سبز صدر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز