تولید عریض ترین تختال فولادی کشور در فولاد مبارکه

لست سکند

فولاد مبارکه اصفهان موفق شد برای نخستین بار در کشور تختال با ضخامت ۲۵۰ و عرض ۲۰۲۵ میلی‌متر ( بیش از ۲ متر) تولید کند.

به گزارش کاماپرس، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد این شرکت علاوه بر ثبت رکورد جدید تولید ماهانه در آخرین روز فروردین ماه ، عریض ترین تختال فولادی کشور را نیز در واحد ریخته گری خود تولید کرده است.

حمیدرضا عظیمیان با اعلام این خبر تصریح کرد: تولید این تختال نشان می‌دهد صنعتگران، مدیران، مهندسان و کارشناسان شرکت فولاد مبارکه در تلاش‌اند که همواره سرآمد صنعت کشور باشند و علاوه بر تامین نیازهای صنعتگران، برای سهام‌داران این شرکت فولادی نیز سودآوری بیشتری ایجاد کنند.

وی افزود: گروه فولاد مبارکه در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها)، توانسته در بخش‌های مختلف تولید در فروردین ماه ۱۴۰۰ رکوردهای متعددی را به ثبت برساند و با تولید بیش از ۷۰۰ هزارتن تختال در آخرین ساعات ۳۱ فروردین ماه، بار دیگر شعار «ما می‌توانیم» را در صنعت فولاد کشور به عمل تبدیل کند.

50 درصد نیاز صنایع کشور توسط فولاد مبارکه تامین می شود

راز آسمان پایتخت

عظیمیان خاطرنشان کرد: روندی که مجموعه فولاد مبارکه در پیش گرفته، در جهت برداشتن موانع و پشتیبانی از تولید در کشور است که خوشبختانه تا به این لحظه محقق شده و با همت فولادمردان ایران زمین همچنان ادامه دار خواهد بود.

بنا به اعلام روابط عمومی فولاد مبارکه ، وی اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از صنایع بزرگ کشور همچون خودروسازی، لوازم خانگی، ساخت و ساز، نفت وگاز و… به صنعت فولاد وابسته هستند و نیاز این صنایع از طریق تولیدات این بنگاه فولادی قابل تامین می باشد. تا جایی که طبق آمار موجود تقریبا 50 درصد از نیاز صنایع کشور توسط فولاد مبارکه تامین می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : فولاد مباركه اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز