تفاوت واحدهای اقامتی برج شرقی و غربی هتل استقلال تهران در چیست؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بزرگترین تصمیمی که هنگام سفر گرفته می‌شود، انتخاب محل اقامت است. تصمیم گیری در مورد محل اقامت باعث ایجاد یا شکسته شدن بسیاری از روابط، تنش یا صرفه جویی در بسیاری از بودجه‌ها و مهمتر از همه، بهبود یا تخریب بسیاری از تعطیلات شده است. اتاق‌های هتل به اندازه‌ای مهم هستند که وب‌سایت‌های بزرگی برای اطلاع رسانی درباره آن‌ها به دیگران اختصاص داده شده‌اند. هتل‌های پنج ستاره نظیر هتل استقلال تهران با ارائه انواع واحدهای اقامتی زیبا، خدمات و امکانات بین المللی سعی در ایجاد تجربه‌ای عالی برای مهمانان خود را دارد.

کاماپرس در ادامه به معرفی واحدهای اقامتی هتل استقلال تهران می‌پردازد.

واحدهای اقامتی برج شرقی

هتل استقلال تهران واحدهای اقامتی خود را در دو نوع اتاق و سوئیت به مهمانان ارائه می‌کند. همه اتاق‌ها از تجهیزاتی نظیر صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، اینترنت، یخچال، مینی بار و تخت خواب برخوردار هستند. برج شرقی شامل 114 باب اتاق یک نفره، 159 باب اتاق دو نفره، 15 واحد سوئیت معمولی و سه باب سوئیت رویال می‌شود. سوئیت‌های کوچک هتل نیز از مدرن‌ترین تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی، مبلمان و دکوراسیون هنرمندان ایرانی بهره برده‌اند. دسترسی به بالکن برای تمامی واحدهای اقامتی وجود دارد. در برج شرقی شاهد دریافت خدمات و امکانات مدرن‌تری خواهید بود. برج شرقی به دلیل منظره فوق العاده خود در میان گردشگران طرفداران بیشتری دارد. حتی کوچکترین اتاق‌های هتل را می‌توان با منظره‌ای فوق العاده قابل تحمل کرد. بنابراین استراحت در یک اتاق هتل زیبا با پنجره‌ای بزرگ و منظره‌ای چشم نواز در میزان رضایت مهمانان و انتخاب یک اتاق تاثیر به سزایی دارد. هتل استقلال تهران با چشم اندازی بی‌نظیر، زیبایی و عظمت کوه‌های شمال را به نمایش می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

واحدهای اقامتی برج غربی

برج غربی نیز از امکانات مشابه با برج شرقی برخوردار است. سیستم‌های امنیتی ضد حریق و خدمات 24 ساعته روم سرویس از دیگر خدمات و امکانات قابل اشاره در این هتل پنج ستاره است. شما با اقامت در واحدهای این برج شاهد مناظر زیبایی از شهر تهران خواهید بود. تعداد 54 باب اتاق یک نفره و 175 باب اتاق دو نفره از ویژگی‌های برج غربی است. این برج شامل 28 باب سوئیت معمولی و دو باب سوئیت رویال نیز می‌شود. لازم به ذکر است که هزینه اتاق‌ها و سوئیت‌های برج غربی در مقایسه با برج شرقی از قیمت کمتری برخوردار است.

هتل استقلال تهران را با سفرانه رزرو کنید

اقامت در هتل استقلال تهران چه به عنوان یک سفر تفریحی یا سفری کاری انتخابی عالی به نظر می‌رسد؛ به ویژه آن که رزرو این هتل در یک بستر امن و آسان صورت بگیرد. هلدینگ فرهیختگان تجارت قرن با نام تجاری سفرانه امکان رزرو هتل استقلال تهران را با بیشترین تخفیف برای مشتریان خود فراهم کرده است. سفرانه در خدماتی نظیر رزروهای سازمانی نیز تجربه‌های مثبتی از خود ثبت کرده است. این مجموعه علاوه‌بر وبسایت در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و لینکدین حضور و فعالیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز