تغییر ساعت کار ادارات تکذیب شد

تغییر ساعت کار اداره ها-کاماپرس

در حالی که برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری اعلام کرده بودند ساعت شروع کار اداره‌های دولتی از روز 16 خردادماه 6 و 30 دقیقه صبح خواهد بود، استانداری تهران این ادعا را تکذیب کرد.
به گزارش کاماپرس، با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و افزایش میزان مصرف برق در سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها و منازل، گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر ساعت کار اداره‌های دولتی افزایش یافته است. حتی وزیر نیرو نیز هفته گذشته رسما از تغییر ساعت کار اداره‌ها از اول تیرماه خبر داد.
با این حال به نظر نمی‌رسد تا پایان خردادماه تغییری در ساعت کاری کارمندان دولت در تهران صورت گیرد. در اطلاعیه استانداری تهران، تاکید شده درخواست تغییر ساعت کاری سازمان‌های دولتی تهران در مرحله بررسی کارشناسی است و در صورت ابلاغ این دستور قطعا این موضوع از طریق خبرگزاری‌های رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.

ساعت کار دولتی‌ها در فارس و کرمانشاه تغییر کرد

با این حال معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس و کرمانشاه اعلام کردند: با استناد به مصوبه ۲۴ اردیبهشت هیئت وزیران، ساعت کار ادارات، موسسه‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی و بخش عمومی غیردولتی در این دو استان از دوشنبه ۱۶ خرداد، ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر تعیین می‌شود.
روزهای پنج‌شنبه نیز کارکنان باید از 6 و 30 دقیقه صبح تا 12 و 30 دقیقه ظهر در محل کار خود حاضر باشند.
این تغییر ساعت کاری در استان فارس تا پایان مردادماه و در استان کرمانشاه تا نیمه شهریورماه ادامه خواهد داشت.
بنابه اعلام مسئولان تمام سازمان‌ها و نهادهای دولتی غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس 115، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی‌ها، مشمول این تغییر ساعت هستند.
انتهای پیام

آریاک سفر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز