تغییر استراتژی شرکت صنایع سرما آفرین ایران

تهویه مطبوع-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

معاون فروش شرکت صنایع سرما آفرین ایران، گفت: در استراتژی جدید شرکت، علاوه بر پروژه‌های بزرگ صنعتی و تجاری، بازارهای کوچک و مسکونی را نیز پوشش خواهیم داد.

به گزارش کاماپرس، پورمحمدی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات در رابطه با سابقه و فعالیت این مجموعه صنعتی، اظهار کرد: شرکت سرما آفرین با بیش از 55 سال سابقه، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تهویه مطبوع محسوب می‌شود. به گونه‌ای که هم اکنون سبد تولیدات ما تقریبا کامل بوده و انواع چیلر، فن کویل و هواساز‌ را تولید و عرضه می‌کنیم. همچنین زمینه فعالیت این مجموعه بیشتر در حوزه تهویه مطبوع بوده و در دمای زیرصفر و پروژه‌های کوچک کمتر ورود می‌کنیم.

تهویه مطبوع-کاماپرس

وی افزود: در این رابطه می‌توان به پروژه‌های صنعتی مثل نیروگاه غرب کارون، فولاد کاوه کیش، فولاد آلیاژی ایران؛ پروژه‌های تجاری همچون مجتمع همیلا پونک، بازار مبل یافت آباد یک و دو، بازار مبل، مجتمع گلستان و بخشی از فن کویل‌های برج میلاد اشاره کرد.

وی در رابطه با محصولات این مجموعه صنعتی، توضیح داد: در نمایشگاه امسال چیلر آب خنک با کمپرسور اینورتر تولید و عرضه کرده‌ایم که با نمونه‌های قبلی تفاوت‌هایی دارد. برای مثال چیلری که به عنوان جدیدترین محصول مجموعه ارایه شده، با ظرفیت پیوسته است. سایر محصولات نیز همان محصولات روتین مجموعه شامل چیلر آب و هوا خنک بوده ولی تاکید ما بر ارتقای کیفیت محصولات است.

راز آسمان پایتخت

وی با بیان اینکه نوع عملکرد و طول عمر دستگاه، کیفیت آن را تعیین می‌کند، ادامه داد: در زمینه ارایه خدمات پس از فروش نیز وضعیت بسیار مطلوبی داریم که در نهایت رضایت مشتریان آن را ثابت می‌کند. به عبارت دیگر ادعای ما بیشتر بر روی رضایت مشتریانمان است تا بر روی خود دستگاه و مهمترین کار ما در شرایط کنونی تنها حفظ کیفیت و بازار است.

تهویه مطبوع-کاماپرس

معاون فروش شرکت سرما آفرین با تاکید بر اینکه سهم خوبی از بازار را در اختیار داریم، ادامه داد: استراتژی اصلی مجموعه حفظ و تا حدودی توسعه بازار است. در زمینه برندسازی نیز کار خاصی انجام نداده و تنها در جهت حفظ نام و برند فعالیت می‌کنیم.

وی در رابطه با استانداردهای مجموعه در حوزه تولید محصول نیز بیان کرد: مهمترین سرتیفیکیت و لوح تقدیر ما همان رضایت مشتری است، با این حال استانداردهای مرتبط با بحث مدیریت و تولید صنعتی محصول را اخذ کرده‌ایم.

پورمحمدی با بیان اینکه در برنامه توسعه شرکت، بازارهای کوچک و مسکونی را نیز پوشش خواهیم داد، گفت: تا به امروز حداقل تناژ تولیدی ما در پروژه‌های مسکونی 20 تن تبریدی بود که بسیار بالا و تا حدودی غیرقابل استفاده بود. بنابراین در برنامه‌ریزی جدید مجموعه به سمت و سوی تولید محصول برای پروژه‌های کوچک و مسکونی حرکت می‌کند.

این فعال صنعت تهویه مطبوع در پایان حفظ مشتری و توسعه بازار را هدف اصلی مجموعه از شرکت در نمایشگاه بیان کرد و گفت: طی روزهای برگزاری نمایشگاه ضمن دید و بازدید با مشتریان و همکاران، شرایط محصولات را جویا شده و در جهت ارتقای رضایت مشتری و تا حدودی توسعه بازار اقدام می‌کنیم.

گفتنی است، شرکت صنایع سرما آفرین ایران با قریب 50  سال سابقه و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای روز جهان و بکارگیری کارشناسان با تجربه در بسیاری از پروژه‌های مهم تاسیساتی کشور شرکت داشته است  همچنین کلیه محصولات این شرکت براساس نقشه و دستورالعمل و روش‌های تولید مدون شرکت بین‌المللی Carrier تولید می‌شود. چیلرهای تراکمی، چیلرهای جذبی، پکیج های برودتی، هواسازها، کندانسورهای هوایی و … مهمترین محصولات این شرکت است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانسرما آفرین ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز