تغییرات شوکه کننده در شرکت ایرباس

منابع می‌گویند ایرباس قصد دارد جهت سازماندهی مجدد بخش دفاع و فضای خود، دو شرکت جداگانه را با هم ادغام کند. این اقدام سیستم‌های هوایی نظامی را با بخش نظارت بر مشارکت ایرباس در پروژه «اف‌سی‌اِی‌اس» (FCAS) ترکیب می‌کند که هدف آن جایگزینی یوروفایترها و رافال‌های فرانسوی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، یکی از سخنگویان ایرباس درباره پروژه بازسازی بخش دفاع و فضا که با اسم رمز «اتم» (ATOM) نیز شناخته می‌شود اظهار داشت: «ما فعلا در حال بحث درباره جزئیات و ایده‌ها با شرکای خود هستیم. این تحول ممکن است مستلزم برخی اصلاحات سازمانی باشد، اما تمرکز بیشتر بر روی نحوه مدیریت، فرآیند و روش‌های کار قرار دارد.»

بیشتر بخوانید:

سیستم‌های هوایی نظامی شامل ناوهای اِی۴۰۰اِم و سی۲۹۵، تانکرهای هوایی ام‌آر‌تی‌تی و وسایل نقلیه بدون سرنشین بوده و پروژه «اف‌سی‌اِی‌اس» (FCAS) نیز ایرباس را با شرکت فرانسوی «دی‌اِی‌اس» (DAS) که سازنده هواپیماهای نظامی و جت‌های تجاری است، شریک می‌کند.

راز آسمان پایتخت

مدیر اجرایی ایرباس پیش از این در ماه جولای درباره سازماندهی مجدد این شرکت گفته بود: «این تحول برای افزایش انعطاف‌پذیری و توان رقابتی ما ضروری است.»

از زمان آغاز درگیری اوکراین و روسیه، تقاضا برای تسلیحات افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل، فعالیت بخش دفاع و فضای ایرباس، در سال جاری، دومین فعالیت بزرگ این شرکت از نظر درآمد بوده، اما کمترین سودآوری را به همراه داشته است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز