تصاویر خودرو اپل افشا شد

به تازگی، تصاویر رندری از نخستین خودرو خودران اپل با نام « اپل کار » افشا شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از مک‌رومرز، ادعا شده است که این تصاویر تماما بر اساس اسناد ثبت اختراع اپل طراحی شده است. اگرچه تاکنون شایعات زیادی درباره نخستین خودرو اپل که قرار بود یک خودرو خودران باشد، وجود دارد اما تصاویر رندری از این خودرو منتشر شده که ادعا می‌شود با استفاده از اسناد گواهی ثبت اختراع این خودرو تهیه شده است.

شرکت طراحی خودرو بریتانیایی واناراما با انتشار این رندرها تصورات جدید از این خودرو اپل را شکل می‌دهد. البته انتشار این تصاویر جدید از سوی شرکت بریتانیایی به این معنا نیست که این شرکت توانسته است طراحی خودرو اپل را نهایی کند؛ بلکه همانطور که گفته شد، این رندرها درواقع براساس اسناد ثبت اختراع اپل ایجاد شده‌اند و ممکن است برداشت اپل از موارد مطرح‌شده در اسناد متفاوت باشد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط بازار خودرو را بخوانید:

گفتنی است اپل چارچوب زمانی خود را برای معرفی پروژه «تایتان» به‌شدت سرعت بخشیده است. این طرح مربوط به ‌خودرو خودران اپل بوده و شرکت اکنون امیدوار است این خودرو را در سال ۲۰۲۵ روانه بازار کند.

به‌وضوح مشخص است که اپل قصد دارد این خودرو را به‌صورت کاملا خودران عرضه کند. اما شواهد جدید نشان می‌دهد که به احتمال زیاد، نخستین نسخه از این خودرو دارای فرمان و پدال نیز خواهد بود. برخی از ویژگی‌های مبتنی بر پتنت‌های اپل شامل چیدمان صندلی‌های داخلی است که به‌آن‌ها امکان چرخش می‌دهد. همچنین از دستیار دیجیتالی «Siri» و صفحه‌نمایش که روی داشبورد قابل تنظیم نیز استفاده شده است.

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز