تست تصادف شاسی بلند تویوتا هایلندر همه را شوکه کرد (ویدیو)

لست سکند

تویوتا هایلندر یک شاسی بلند کاربردی، راحت و خوش قیافه است که دارای سه ردیف صندلی است و نیاز خانواده ها را به خوبی برطرف می کند. این خودرو به صورت استاندارد از تجهیزات مناسبی بهره می برد و توانسته است توجه مشتریان زیادی را به خودش جلب کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تست تصادف تویوتا هایلندر را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا هایلندر مدل 2023 به قصد رقابت با شاسی بلندهایی مانند کیا تلورید، هیوندای پالیسید و مزدا CX-9 وارد میدان شده است. این شاسی بلند از یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری بهره می برد که 295 اسب بخار نیرو را از طریق یک گیربکس هشت سرعته به چرخ های جلو و یا به هر چهار چرخ منتقل می کند. این میزان از نیرو برای تأمین نیاز یک خانواده پرجمعیت مناسب به نظر می رسد و سواری خوبی در اختیارشان می گذارد.

نسخه هیبردی تویوتا هایلندر به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری  و دو موتور برقی مجهز شده است که در مجموع 243 اسب بخار نیرو تولید می کنند. گیربکس این مدل از نوع متغیر پیوسته (CVT) است و امکان انتخاب دیفرانسیل جلو یا سیستم چهار چرخ محرک برای خریداران وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات ایمنی تویوتا هایلندر که به صورت استاندارد ارائه می شوند می توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار عبور از خط، ترمز اضطراری به همراه سیستم تشخیص عابران پیاده و نور بالای اتوماتیک اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز