تخفیف تا 40 درصد در جشنواره عیدانه تکنولایف

لست سکند

یک خریدار هوشمند می‌داند که چگونه و چه زمانی از تخفیف یک فروشگاه استفاده کند و یک تخفیف خوب می‌تواند انبوهی از مشتریان را به همراه داشته باشد. جشنواره عیدانه تکنولایف در اسفند سال جاری برای بسیاری از محصولات خود تخفیف در نظر گرفته است. امکان پس انداز کردن پول و یافتن مکانی که کمترین قیمت را ارائه می دهد، آن هم در ماه پایانی سال، هدیه ای از طرف تکنولایف به مشتریان است.

به گزارش کاماپرس، اولین دلیلی که باعث جذب مشتریان به تخفیف می‌شود، اصل ضررگریزی است. علاوه‌بر این، خرید راهی فوق‌العاده برای کمک به کاهش استرس و دور کردن حواس افراد از نگرانی هایشان است. تحقیقات نشان می‌دهد که حتی تخفیف‌های کوچک می‌تواند سطح اکسی توسین یا هورمون شادی را تا حدودی افزایش دهد.

هنگامی که یک شرکت تخفیف می‌دهد و این کار را به طور منظم انجام می‌دهد، رابطه بهتری بین شرکت و مشتری خود ایجاد می‌کند. جشنواره عیدانه تکنولایف با ارائه تخفیف، سعی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود را دارد. تکنولایف بر روی بسیاری از محصولات خود مانند انواع لپتاپ‌ها، گوشی، لوازم خانگی و… با برندهای مختلف تخفیف گذاشته است. جهت آسان‌تر یافتن محصول مورد نظر، فیتلرهای بیشترین تخفیف، بیشترین و کمترین قیمت، جدیدترین و پرفروش‌ترین محصول وجود دارد.

جشنواره عیدانه تکنولایف

مجموعه تکنولایف به عنوان مرکز رسمی فروش برندهای معتبر دارای نماد الکترونیکی است. سامسونگ، شیائومی، ایسوس، انکر، زیلوت تعدادی از برندهای شامل تخفیف، هستند. ناگفته نماند که ضمانت هفت روزه این مرکز، شامل حال خریداران نیز می شود. حداکثر تا هفت روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار امکان برگشت کالا و دریافت تمام وجه از طریق تیم پشتیبانی آن وجود دارد. شرایط ضمانت نامه در وبسایت تکنولایف به طور کامل شرح داده شده است.

راز آسمان پایتخت

علاوه‌بر خرید اینترنتی، امکان خرید حضوری در فروشگاه‌های معتبر این مجموعه وجود دارد.  به نقل از وبسایت رسمی، تیم تکنولایف نهایت تلاش خود را می‌کند تا سفارش مشتریان را در حداقل زمان ممکن به دست آن‌ها برساند. امکان خرید به صورت قسطی در این مجموعه برقرار و مستلزم ثبت نام در سایت ازکی‌وام و اعتبارسنجی خریداران است. کابران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحه اینستاگرام تکنولایف مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : تکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تخفیف تا 40 درصد در جشنواره عیدانه تکنولایف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز