تجاوز کاپیتان تیم ملی برزیل به زن اسپانیایی/ عکس و واکنش همسر دنی آلوز

لست سکند

جوانا سانز، همسر دنی آلوز که چند روز قبل با انتشار یک استوری در اینستاگرام از همسر خود پشتیبانی کرد، حال تغییر موضع داده و به نظر می‌رسد قصد دارد از کاپیتان تیم ملی برزیل طلاق بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دنی آلوز به اتهام تجاوز به یک دختر در کلاب شبانه‌ای در شهر بارسلون مورد تعقیب قضایی قرار گرفته و در حال حاضر در زندان است.

اولین واکنش همسر دنی آلوز به اتهام بازیکن تیم ملی برزیل، انتشار یک تصویر حمایتی در اینستاگرام بود اما جوانا سانز، روز گذشته موضع خود را تغییر داد و نوشت: من با هیچ رسانه و روزنامه‌نگاری تماس نگرفته‌ام و چیزهایی که اخیرا گفته‌ام کاملاً نادرست است. زمانی که چیزی برای گفتن داشته باشم، من، جوآنا سانز، آن را در رسانه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کنم. فعلا همه چیز حدس و گمان است. من از نگرانی شما قدردانی می کنم اما در این لحظه روندی در حال طی شدن است که باید بدون هیجان با آن برخورد کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سانز در چند روز اخیر همه تصاویر مشترکی که با دنی آلوز داشت را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. همین موضوع گمانه‌های احتمال جدایی این دو نفر را قوت بخشیده است. حتی برخی رسانه‌ها از آغاز فعالیت وکلای سانز برای به جریان افتادن پرونده طلاق او از دنی آلوز خبر دادند. این زوج برزیلی – اسپانیایی سال 2015 با هم وارد یک رابطه عاطفی شدند و در سال 2017 ازدواج کردند.

تاکید وکلای آلوز بر بیگناهی وی

کریستوبال مارتل، وکیل اسپانیایی دنی آلوز با تهیه یک دادخواست 24 صفحه‌ای تلاش دارد تا او از اتهام تجاوز مبری کند. این وکیل به فیلم دوربین‌های کلاب شبانه استناد می‌کند و مدعی است در تصاویر واضح است زنی که از آلوز شکایت کرده، دو دقیقه بعد از او و بدون هیچ زور و خشونتی وارد دستشویی شده است.

بنابه ادعای وکلای آلوز، تصاویر دوربین‌های کلاب شبانه سانتوس نشان می‌دهند آلوز در حالیکه زنِ شاکی در حال صحبت با دو دوست خود و یک گارسون بوده، به تنهایی وارد دستشویی شده است. دو دقیقه بعد، این زن مصاحبت با دوستان خود را ترک می‌کند و بدون اینکه از کاپیتان تیم ملی برزیل اجازه بگیرد، وارد دستشویی‌ای می‌شود که آلوز در آن بوده است.

البته شاکی نیز مدعی شده آلوز به وسیله یکی از پیشخدمت‌های کلاب او را به بخش وی.آی.پی دعوت کرده و در ادامه از او خواسته به دستشویی بیاید. در نهایت نیز پس از ورود زن به دستشویی، آلوز مانع خروج او شده و به صورت او سیلی زده و به او تجاوز کرده است.

قاضی این پرونده با تاکید بر اینکه احتمال فرار دنی آلوز از اسپانیا زیاد است، حکم به بازداشت او داده و هیچ وثیقه‌ای را برای آزادی مشروط او صادر نکرده است. بنابه اعلام رسانه‌ها، بین اسپانیا و برزیل هیچ توافقنامه‌ای برای استرداد مجرمان وجود ندارد. به همین دلیل، قاضی پرونده ترجیح داده آلوز را راهی زندان کند.

غرامت 4 و نیم میلیون یورویی در انتظار آلوز

با جدی شدن ماجرای دستگیری دنی آلوز، باشگاه پوماس مکزیک که در حال حاضر این بازیکن را در اختیار دارد، اعلام کرده که قصد دارد از آلوز به فیفا شکایت کند. در قرارداد میان پوماس و آلوز بندی وجود دارد که به موجب آن اگر بازیکن مرتکب دوپینگ یا هرگونه جرم و عمل منافی اخلاق علنی شود، قرارداد فی‌مابین فسخ می‌شود و بازیکن موظف است به باشگاه غرامت پرداخت کند. طبق اعلام رسانه‌های برزیلی، میزان غرامت دنی آلوز در این قرارداد حدود ۴٫۵ میلیون یورو است.

 

پیرترین بازیکن برزیل

آلوز که در دیدار برزیل مقابل کامرون در جام جهانی قطر بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل را بر بازو بست، عنوان پیرترین برزیلی حاضر در جام جهانی را به خود اختصاص داد. او که در باشگاه‌های معتبری همچون سویا، بارسلونا، یوونتوس، پاری سن‌ژرمن و سائو پائولو توپ زده است با کسب 43 عنوان قهرمانی در رقابت‌های ملی و باشگاهی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او که در سال 2008 با قراردادی به ارزش 29 میلیون یورو، از سویا به بارسلونا آمد، در آن تاریخ عنوان گران‌ترین دفاع راست دنیا و سومین بازیکن گران‌قیمت تاریخ بارسا را به خود اختصاص داد.

آلوز تاکنون ۱۲۶ بار پیراهن تیم ملی برزیل را به تن کرده و برای این تیم ۸ گل به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز