تجارت آسان با خرید از علی بابا

تاجران برای واردات از چین می‌توانند از طرق مختلفی اقدام ‌کنند که یکی از روش‌های مناسب برای واردات از کشور چین، خرید از علی بابا است. البته افرادی که مایل به خرید از سایت علی بابا هستند، باید روش ثبت سفارش و تحویل کالا از این مجموعه را به خوبی بدانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایت علی بابا یک مرکز خرید بین المللی برای تاجرانی است که مایل به واردات از کشور چین هستند. تاجران تازه‌کار یا حرفه‌ای می‌توانند از طریق سایت علی بابا به راحتی به 40 دسته متنوع از کالاهای مختلف دسترسی داشته باشند. هم اکنون سایت علی بابا بالغ بر 500 میلیون تاجر و کاربر رسمی دارد. این سایت به عنوان یک واسطه باهوش در میان تاجران و دیگر کاربران معرفی شده و 30 شرکت شناخته شده به عنوان زیر مجموعه آن فعالیت دارند.

مزایای سفارش کالا از سایت علی بابا

علی بابا به عنوان یک سایت شناخته شده بازار بی تو بی (Business-to-Business) به راحتی امکان تجارت از چین را برای تاجران فراهم کرده است. خرید از علی بابا به دلیل حضور برندها و عمده فروشان برتر کشور چین، یک روش مناسب برای ارتباط بین بازرگانان ایرانی و فروشندگان چینی به حساب می‌آید. تاجران از طریق این سایت به راحتی به فروشندگان معتبر متصل می‌شوند و با آن‌ها معامله دارند.

سایت علی بابا طی سال‌های فعالیت خود به خوبی مسیر تجاری را برای خریداران و فروشندگان جهانی حفظ کرده است. این مجموعه همچنین با فراهم کردن درگاه پرداخت امن، ارائه برنامه تضمین تجارت، ضمانت کیفیت محصولات ارائه شده، خدمات بازرسی محصول، آسان بودن خرید از این مجموعه، امکان پرداخت آتی و … نیز در بین تاجران و فروشندگان سراسر جهان معروف شده و به هر دو گروه خدمات تجاری مناسبی ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

نحوه خرید از علی بابا

افرادی که مایل به خرید از علی بابا هستند باید ابتدا یک حساب کاربری رایگان در آن ایجاد کنند. کاربران به منظور ایجاد این حساب باید اطلاعات کشور یا منطقه، نقش تجاری، اطلاعات هویتی، آدرس ایمیل، نام شرکت و شماره تلفن را در اختیار داشته باشند. بعد از به پایان رساندن این مرحله، نوبت به جست و جوی محصولات می‌رسد که روش خاصی دارد. با توجه به شرایط خاص خرید از سایت علی بابا، تاجران تازه کار یا حتی تجار قدیمی نیز از شرکت‌های بازرگانی باتجربه در این حوزه کمک می‌گیرند تا در کمترین زمان ممکن محصول خود را وارد کنند.

تجارت راحت با راهنمایی شرکت بازرگانی وانیکس

شرکت بازرگانی وانیکس یکی از شرکت‌هایی است که در جریان خرید از سایت علی بابا به متقاضیان خدمات مناسبی را ارائه می‌دهد. این شرکت تنها به ضمانت ارائه شده از سایت علی بابا اکتفا نکرده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان خود برای تحویل درست و به موقع محصولات یک چک تضمینی ارائه می‌دهد. این مجموعه همواره تلاش می‌کند تا برای متقاضیان بهترین راهنمای خرید از علی بابا باشد. اما خدمات مجموعه وانیکس به این مورد محدود نشده و این شرکت در زمینه واردات کالا از دبی، حمل خرده بار، انبارداری در کشور چین و دبی و … نیز به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. در واقع می‌توان گفت شرکت وانیکس صفر تا صد خدمات بازرگانی را ارائه می‌دهد و در تمامی مراحل تجاری همراه مشتریان خود است. اشخاصی که مایل به کسب دانش بیشتر در حوزه تجارت با چین، دبی و … هستند، می‌توانند به وبسایت این شرکت مراجعه کرده و از مطالب وبلاگ آن استفاده کنند.

ضمنا افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درخصوص همکاری با شرکت وانیکس در هر مرحله فرآیند تجاری، می‌توانند با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و از شرایط آگاه شوند. به علاوه متقاضیان امکان مراجعه حضوری به این مجموعه و گفت و گو با مسئولان وانیکس را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه علی باباوانیکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز