تمسخر مسی بعد از انتشار تبلیغات سوپر بول

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لیونل مسی، به‌عنوان ستاره اینترمیامی، از زمان ورودش به این تیم باعث پیشرفت ده برابری آن شده است‌. او اخیرا در تبلیغات سوپر بول ۲۰۲۴ نیز مشارکت داشت و بابت آن ۱۴ میلیون دلار پول دریافت کرد، با این‌حال حرکت عجیب او هواداران را متعجب کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از اسپورتز کیدا، سوپر بول به‌عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی ایالات متحده شناخته می‌شود و سوپر بول ۲۰۲۴ نیز با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ به نفع کانزاس سیتی چیفز یک مسابقه تماشایی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:

این اسطوره ۳۶ ساله نیز در سوپر بول امسال، از تاثیر کلیدی خود بر مردم آمریکا بهره گرفت و با حضور در یکی از تبلیغ‌ها مهارت‌ بازیگری خود را امتحان کرد.

راز آسمان پایتخت

با این‌حال چیزی که توجه بینندگان را به خود جلب کرد، این بود که او در تمام مدت فقط به زبان اسپانیایی صحبت کرد و حتی یک کلمه انگلیسی هم به زبان نیاورد.

لیونل مسی به‌عنوان دارنده هشت توپ طلا و کلیدی‌ترین بازیکن اینترمیامی هنوز با زبان انگلیسی میانه خوبی ندارد و این موضوع دلیل انگلیسی صحبت نکردن او در تبلیغات را توجیه می‌کند.

برخی از کاربران در تمسخر کاپیتان آرژانتین نوشتند: «او حتی یک کلمه را هم به انگلیسی نگفت!». «به نظر می‌رسد مسی از سوپر بول هم بزرگ‌تر است!»

با این همه، دریافتی هنگفت او به مبلغ ۱۴ میلیون دلار انتقادهایی را مبنی بر عدم تلاش او به همراه داشته است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز