تاچ پنل هوشمند چند منظوره نسل جدید چیست؟

تاچ پنل هوشمند-کاماپرس
لست سکند

تاچ پنل یا پنل هوشمند لمسی، پنل مرکزی کنترل هوشمند به همراه صفحه نمایش لمسی است که به با به کارگیری آن می‌توانید تمامی وسایل خانه هوشمند خود را مدیریت کرده و کنترل کنید. تاچ پنل به عنوان سیستم مرکزی خانه عمل می‌کند و با به کار گیری این محصول می‌توانید سناریوهای مختلفی برای خانه خود بچینید. برای مثال می‌توانید این سناریو را فعال کرده که در هنگام صبح پرده‌ها کنار برود و موسیقی مورد علاقه‌تان پخش شود.

به وسیله تاچ پنل که یک پنل یا تبلت وصل شده بر روی دیوار است، می‌توانید تمامی دستگاهای موجود در خانه هوشمند خود را مدیریت کنید. در واقع تاچ پنل هوشمند یک محصول با ترکیبی متفاوت از ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص می‌باشد.

کاماپرس در ادامه مطلب به بررسی کاربرد و مزایای تاچ پنل هوشمند و معرفی چند مدل از این محصول می‌پردازد؛

کاربرد و مزایای تاچ پنل هوشمند چیست؟

به وسیله تاچ پنل هوشمند می‌توانید طیف وسیعی از وسایل خانه هوشمند خود اعم از درب‌ها، پنجره‌ها، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم نور و روشنایی، سیستم صوتی تصویری و غیره را مدیریت کرده و بر تمامی آن‌ها احاطه داشته باشید.

با به کارگیری تاچ پنل خانه هوشمند امنیت خانه، ویلا، محل کار و… شما به سطح بسیار بالایی افزایش می‌یابد و می‌توانید آن‌ها را به راحتی و به بهترین نحو مدیریت کنید. همچنین می‌توانید از راه دور در هر مکان و زمانی تمامی وسایل خانه هوشمند خود را کنترل  و در صورت نیاز آن‌ها را فعال یا غیرفعال کرده و از این طریق به افزایش بهره وری انرژی کمک شایان و فراوانی بکنید. تاچ پنل یکی از محصولات دکوراتیو خانه بوده که می‌توانید سایر وسایل خانه را با آن ست کرده و جذابیت بصری خانه را افزایش دهید. در کل استفاده از تاچ پنل موجب آسان شدن روند زندگی همه‌ی افراد می‌شود.

راز آسمان پایتخت

همچنین تاچ پنل در دو نوع توکار و روکار می‌باشد که تاچ پنل روکار دارای یک استند بوده که بر روی دیوار نصب می‌شود و تاچ پنل بر روی آن قرار می‌گیرد . تاچ پنل توکار نیز داخل دیوار نصب می‌شود.

در ادامه برخی از تاچ پنل های هوشمند موجود در مجموعه خانه هوشمند پاردیک معرفی می‌گردد. شرکت خانه هوشمند پاردیک ( ویرا ماوا پارس) در سال 1393 فعالیت خود را به صورت انحصاری با برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص آغاز نمود . یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت رضایت مندی مشتریان و ارائه خدمات مناسب به آن ها می باشد.این شرکت در طی این سالیان افتخارات فراوانی را کسب نموده است.

تاچ پنل هوشمند- کاماپرس

مانیتور Akuvox مدل S567

این تاچ پنل هوشمند برند آکووکس دارای صفحه نمایش ده اینچی با سیستم عامل اندروید 12 و مجهز به میکروفن‌های دوگانه و بلندگوهای چهارگانه جهت ارائه کیفیت صدای عالی و همچنین مجهز به فناوری ارتباطی wifi 6 می‌باشد. سیستم صوتی چهار کاناله بوسیله چهار بلندگو قوی صدا را با کیفیت بسیار عالی و مرغوب به افراد ارائه می‌دهد . این محصول یک تاچ پنل هوشمند داخلی ساختمان و یک ابزار کارآمد و مناسب برای افرادی است که به موسیقی علاقمندند.

مانیتور Akuvox مدل C319H

این محصول یک تاچ پنل با قابلیت کنترل خانه هوشمند است که در ابعاد ده اینچی بوده و امکان اتصال به اتوماسیون خانگی و ایجاد ارتباط دوطرفه را دارد. به وسیله این تاچ پنل هوشمند می‌توانید به فرزندان خود در اتاق اعلام کنید که غذا آماده است و یا وضعیت خواب نوزاد خود را بررسی نمایید. smartpanel pro با پشتیبانی از zigbee 3. به افراد این امکان را می‌دهد تا سناریوهایی متناسب با زندگی روزمره خود بچینند.

مانیتور Akuvox مدل C315W

ابعاد این مانیتور برند آکوواکس آن را مناسب و کاربردی برای فضاهای کوچک کرده است . این تاچ پنل از طریق کابل شبکه و بصورت مستقیم قادر است تا با پنل بیرونی ساختمان ارتباط بگیرد. همچنین قابلیت حذف اکو و نویز محیط،تشخیص فعال بودن صدا، مدیریت تنظیمات از طریق رابط گرافیکی تحت وب و … از دیگر ویژگی‌های این تاچ پنل کارآمد و با کیفیت برند آکووکس می‌باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : پاردیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز