بی‌نیاز کردن تولیدکنندگان از واردات قطعه اولویت اول شرکت تهویه کارن

تراش گستران تهویه کارن-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

مدیرعامل شرکت تراش گستران تهویه کارن، گفت: امسال با هدف تامین نیاز تولیدکنندگان داخل از واردات، قطعات جدید و باکیفیت و حتی ارزان‌تر از محصولات مشابه خارجی طراحی و تولید کرده‌ایم.

به گزارش کاماپرس، علی محمدی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات، با اشاره به ثبت شرکت تراش گستران تهویه کارن در سال 98، گفت: طراحی و تولید قطعات سیستم‌های تهویه مطبوع از مهمترین فعالیت‌های شرکت است. به عنوان نمونه قطعات فن کوئل قبلا وارداتی بود، اما بخش اعظم آن هم اکنون در داخل طراحی و تولید می‌شود. اکثر قطعات عرضه شده در نمایشگاه نیز طراحی خود شرکت است. برخی نیز از سایر کشورها کپی برداری شده که در این راستا ایرادات قطعات قبلی برطرف شده و قطعه‌ای به‌روز و با قالب سازی جدید تولید شده است.

وی با اشاره به تولید محصولات جدید و کم هزینه در این مجموعه، توضیح داد: امسال قطعه جدیدی عرضه شده که تا حد زیادی هزینه مشتریان را کاهش می‌دهد. پیش از این مشتریان باید یک قطعه رابط و ضروری (شیر هواگیری) را نیز از ما خریداری می‌کردند، اما در طراحی جدید این قطعه بدون هزینه اضافی بر روی محصول نصب شده است.

وی اغلب مشتریان شرکت را از اعضای انجمن سیستم‌های تهویه مطبوع معرفی کرد و ادامه داد: اکثر تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه، فن کوئل و چیلر، قطعات خود را از شرکت ما تهیه می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

تراش گستران تهویه کارن-کاماپرس

وی با اشاره به برخی از تفاوت‌های سنتی تولید در ایران به نسبت کشوری مثل چین، گفت: در چین اغلب تولیدات کارخانه‌ها برعهده ماشین آلات و ربات‌هاست، در حالیکه همین مسئولیت در ایران برعهده نیروی انسانی است. در همین راستا هرساله تولیدات و طراحی‌های جدیدی برای رقابت با محصولات خارجی ارایه می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امسال با هدف تامین نیاز تولیدکنندگان داخل از واردات، قطعات جدید و باکیفیت و حتی ارزان‌تر از محصولات چینی تولید کرده و در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته‌ایم. ارایه گارانتی و ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش، وجه تمایز دیگر محصولات ما نسبت به محصولات مشابه چینی است که باید مورد توجه شرکت‌ها و تولیدکنندگان قرار بگیرد.

تراش گستران تهویه کارن-کاماپرس

وی با بیان اینکه امکان طراحی و قالب‌سازی قطعات بر اساس سفارش مشتری در این شرکت فراهم شده است، ادامه داد: تامین قطعات و ادوات موردنیاز مشتریان و تولیدکنندگان برای شرکت ما مساله و موضوع مهمی است که در راستای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

محمدی در پایان افزایش تیراژ تولید محصول و کاهش بازه زمانی تحویل محصول را اولویت بعدی شرکت دانست و گفت: طراحی و تولید اکثر این قطعات کار خود ماست، لذا برای ثبت اختراع آن نیز اقدام کرده‌ایم.

بر اساس این گزارش، شرکت تراش گستران تهویه کارن با 20 سال سابقه در زمینه تولید قطعات برنجی فورجینگ و شمش به منظور تولید محصولی با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات برنجی دستگاه‌های تهویه مطبوع و تبرید آغاز کرده  است. بکارگیری دانش روز و نرم افزارهای پیشرفته جهت طراحی و بهره‌مندی از نیروی انسانی کارآمد و متخصص و همچنین استفاده از دستگاه‌‌های تمام اتوماتیک پیشرفته از اولویت‌های شرکت محسوب می‌شود.

تراش گستران تهویه کارن-کاماپرس

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانتراش گستران تهویه کارن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز