بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه پژو ۲۰۷ را با بیمه دات کام ارزان و سریع بخرید!

لست سکند

پژو 207 یکی از خوش اقبال ترین محصولات کمپانی فرانسوی در ایران است که از سال 1395 توسط شرکت ایران خودرو به بازار عرضه شد. پژو 207 با آپشن های جذاب تری نسبت به پژو 206 و تغییرات ظاهری توانست توجه خریداران را به خود جذب کند.قیمت پژو 207 صفر کیلومتر در زمستان 1400 حدود 450 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از بیمه دات کام، تا همین چند سال پیش، قیمت خودروهای پژو 207 چیزی حدود 100 میلیون تومان بود. در حقیقت باعث شده تا قیمت آن حدود سه برابر شود؛ اما مسئله اصلی فقط قیمت خودرو نیست، بلکه قطعات آن هم تحت تأثیر قرار گرفتند. شاید این مسئله الآن خیلی برای افراد مهم نباشد؛ اما وقتی که تصادفی می‌کنند، آنگاه برای جبران خسارت متوجه فاجعه یا همان عمق قضیه خواهند شد.

در این جاست که بیمه شخص ثالث پژو 207 و بیمه بدنه  pegeuot207 کارساز خواهد بود. بر اساس قانون جدید، این خودرو در دسته گروه نامتعارف قرار می‌گیرد.احتمالاً باید در جریان این مسئله قرار گرفته باشید که پرداخت خسارت‌های وارد شده به خودروها در تصادفات تغییراتی داشته است. خودروها به دو دسته اصلی متعارف و نامتعارف تقسیم می‌شوند؛ اما منظور از خودروی متعارف و نامتعارف چیست و بیمه خودروی نامتعارف چگونه خواهد بود؟

بیمه بدنه پژو 207 چیست؟

بیمه بدنه پژو 207 خسارات مالی وارد شده به خودروی راننده مقصر را پوشش می‌دهد. در تصادفات، بیمه شخص ثالث فقط خسارت‌های جانی اشخاص ثالث و راننده مقصر و خسارت مالی وارد شده به خودروی زیان دیده و را تحت پوشش قرار می‌دهد. راننده پژو 207 مقصر باید هزینه‌های مربوط به تعمیر بدنه و قطعات و خرید نمونه‌های جدید را از جیب خود پرداخت کند. با توجه به افزایش قیمت‌ها به ویژه در حوزه خودرو، جبران خسارات برای مالک پژو 207 بسیار سنگین خواهد بود. در اینجا، راننده می‌تواند با خرید ارزان بیمه بدنه پژو 207 خسارات مالی وارد شده را جبران کند.

راز آسمان پایتخت

قیمت خسارت به بدنه خودرو 207 چگونه محاسبه می‌شود؟

در خصوص محاسبه قیمت بیمه بدنه باید گفت که این مسئله به قیمت خود خودرو بستگی دارد. اگر ارزش پژو 207 کم باشد، جزو گروه نامتعارف است. در صورتی هم که راننده چنین خودرویی تصادفی داشته باشد، می‌تواند کامل آن را از طریق بیمه شخص ثالث فرد مقصر جبران کند.

حالا اگر قیمت خودروی پژو 207 بیشتر از 320 میلیون تومان (بیشتر برای خودروهای مدل 1400)، دیگر فرمول محاسبه آن متفاوت خواهد بود.محاسبه خسارت وارد شده به خودروی نامتعارف بر اساس دیه ماه حرام و قیمت گران‌ترین خودروی متعارف است. قیمت این مبلغ نباید از 320 میلیون تومان بیشتر باشد. اگر بیشتر شود، بقیه خسارت از طریق بیمه بدنه پژو 207 جبران خواهد شد. اگر مالک بیمه بدنه نداشته باشد، هزینه را باید از جیب خودش بپردازد.

بیمه شخص ثالث پژو 207 چیست؟

بیمه شخص ثالث پژو 207 خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد. این بیمه‌نامه اجباری بوده و تمامی مالکان خودروی پژو 207 باید داشته باشند..

اشخاص ثالث در این بیمه‌نامه شامل سرنشینان خودروی مقصر (پژو 207)، راننده و سرنشین خودروی زیان دیده، عابران و راکب و ترک‌نشین موتور مقابل هستند. همچنین خسارت‌های جانی هم شامل فوت، ازکارافتادگی، شکستگی و نقص عضو هستند. علاوه بر این هزینه‌های پزشکی هم تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

برای خرید اینترنتی ارزان ترین بیمه ثالث پژو ۲۰۷ و بهره‌مندی از پوشش‌های جانی و مالی آن هنگام بروز تصادفات و حوادث رانندگی به سایت بیمه دات کام مراجعه کنید.

بیمه خودرو جبران کننده خسارات ماشین در تصادفات رانندگی

داشتن بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه

اما مالک پژو 207 در کنار توجه به بیمه بدنه، باید به بیمه شخص ثالث خود هم دقت داشته باشد. در صورتی که راننده پژو 207 با خودروی نامتعارف دیگری تصادف کند، در صورت داشتن بیمه شخص ثالث با میزان پوشش بالا می‌تواند بیشتر خسارات را جبران کند. بیمه شخص ثالث، بیمه‌نامه اجباری است که خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث و خسارت‌های جانی وارد به خود راننده را پوشش می‌دهد.

پس داشتن بیمه شخص ثالث با میزان پوشش مالی بالا و همچنین بیمه بدنه برای جبران مابقی خسارت‌ها برای مالک پژو 207 ضروری است.

خرید آنلاین بیمه

خرید بیمه شخص ثالث و بدنه از بیمه دات کام

خرید همزمان بیمه شخص ثالث با میزان پوشش مالی بالا و بیمه بدنه برای راننده پژو 207 سخت است؛ اول از همه اینکه در خرید حضوری باید یک کارگزاری را پیدا کرد. دوم اینکه امکان استعلام و مقایسه به صورتی عادی وجود ندارد؛ اما خیلی راحت مالکان این مدل خودرو می‌توانند با استفاده از سامانه بیمه دات کام اقدام به تهیه و خرید بیمه شخص ثالث و بدنه پژو 207 کنند. فقط کافی است تا وارد سایت bimeh.com و بعد از استعلام شرکت‌های بیمه‌گر، آن‌ها را با هم مقایسه کنند. در آخر موردی را که تناسب بهتری با شرایطشان داشت، انتخاب کنند. برای دریافت مشاوره برای خرید بهترین بیمه کارشناسان بیمه دات کام در خدمت هستند.

راه‌های ارتباط با بیمه دات کام:

نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کد پستی: ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: 4372-021

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

برای اطلاعات کامل در خصوص بیمه بدنه و بیمه ثالث پژو ۲۰۷ و پوشش‌های آن، می‌توانید به سایت بیمه دات کام (bimeh.com) مراجعه فرمایید.

مرتبط با : بیمه دات کام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز